پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو

افزایش ۲۱ درصدی تحویل خودرو به مشتریان

گروه صنعتی ایران خودرو موفق شده از ابتدای امسال تا بیست‌ و پنجم آبان ماه بیش از ۲۶۲ هزار دستگاه خودرو وارد بازار کند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش بیش از ۲۱ درصدی را نشان می دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این خودروساز بزرگ کشور، در کنار افزایش قابل توجه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۹

گروه صنعتی ایران خودرو موفق شده از ابتدای امسال تا بیست‌ و پنجم آبان ماه بیش از ۲۶۲ هزار دستگاه خودرو وارد بازار کند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش بیش از ۲۱ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این خودروساز بزرگ کشور، در کنار افزایش قابل توجه تولید، میزان عرضه خودرو به بازار را نیز افزایش داده است، به گونه ای که از ابتدای سال تا بیست و پنجم آبان ماه، بیش از ۲۶۲ هزار خودرو تحویل مشتریان داده است. سال گذشته در همین بازه زمانی حدود ۲۱۶ هزار دستگاه خودرو وارد بازار شده بود.

کاهش قابل توجه تعهدات معوق به مشتریان نیز از نتایج حاصل از برنامه ریزی های دقیق در تولید و فروش محصول است، به طوری که تعهدات معوق ۲۰۰ هزار دستگاهی سال گذشته به ۲۶ هزار دستگاه رسیده است که این روند کاهشی همچنان ادامه دارد.

بخشی از محصولات تولیدی به دلیل تحریم های ظالمانه به صورت خودروی دارای کسری در انتظار تامین برخی از قطعات دارای تکنولوژی بالای ساخت است که با تکمیل و عرضه آن به بازار، تعداد فروش نیز فزونی خواهد گرفت.

انتهای پیام/

صرفه جویی ارزی 87 میلیون یورویی با تولید گیربکس شش سرعته درکشور

سلامت حرفه‌ای در رأس امور ایران خودرو قرار دارد

۹ هزار مشتری نهایی هفتمین فروش فوق العاده ایران‌ خودرو مشخص شدند

فرمول قیمت گذاری دستوری از پایه اشتباه است/ خودروسازان ماهیانه میلیاردها تومان ضرر می کنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی