پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

روغن موتور

فراوانی بیش از اندازه روغن موتور تقلبی در بازار/ رشد 40 درصدی روغن موتور خودرو

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران از افزایش قیمت 40 درصدی روغن موتور خودروهای سبک خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا نیک آئین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران اظهار کرد: در حال حاضر قیمت روغن موتور سواری 40 درصد، روغن موتور خودروهای دیزل 53 درصد و روغن موتورهای صنعتی 60 درصد افزایش یافته […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۹

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران از افزایش قیمت 40 درصدی روغن موتور خودروهای سبک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا نیک آئین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران اظهار کرد: در حال حاضر قیمت روغن موتور سواری 40 درصد، روغن موتور خودروهای دیزل 53 درصد و روغن موتورهای صنعتی 60 درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه گرانی را علت افزایش تقلبی بودن روغن موتور و دیگر قطعات و لوازم یدکی خودرو عنوان کرد و اظهار کرد: بحدی تمیز و دقیق روغن های تقلبی و دیگر قطعات بسته بندی و به بازار مصرف عرضه می شود که به هیچ وجه برای فروشنده، خریدار و تعمیرکار قابل تشخیص نیست.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران گفت: متاسفانه مصرف لوازم یدکی و روغن های تقلبی هزینه های سنگینی روی دست صاحبان وسائط نقلیه می گذارد.

وی افزود: برای تشخیص لوازم یدکی خودرو و همینطور روغن موتور های اصلی از تقلبی باید سیستم کد رهگیری در کشور ایجاد شود و در ضمن فروشندگان این کالا از مبادی اصلی خرید کنند تا بتوان بساط این نوع روغن ها و قطعات را ازبازاربرچید.

نیک آئین در ادامه یادآورشد: قیمت خودرو این روزها بسیار گران شده اما دستمزد تعمیرکاران افزایش نیافته و باعث نارضایتی آن ها شده است.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

قیمت روغن موتورافزایش یافت

حرفه ای برانیم/ این عادت های غلط در رانندگی را ترک کنید!

مجوز افزایش قیمت روغن موتور توسط سازمان حمایت صادر شد

آشنایی با انواع روغن موتورو کاربرد آن در خودرو

بهترین فرصت برای تعویض روغن موتور چه زمانی است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی