پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عرضه خودرو در بورس

وزیر صمت شرط عرضه خودرو در بورس کالا را اعلام کرد

به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت شرط عرضه خودرو در بورس کالا منوط به عرضه خودرو توسط تولیدکنندگان و پاسخگویی به تقاضای بازار است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت عرضه خودرو در بورس را منوط به عرضه خودرو توسط تولیدکنندگان و پاسخگویی به تقاضای بازار […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۹

به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت شرط عرضه خودرو در بورس کالا منوط به عرضه خودرو توسط تولیدکنندگان و پاسخگویی به تقاضای بازار است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت عرضه خودرو در بورس را منوط به عرضه خودرو توسط تولیدکنندگان و پاسخگویی به تقاضای بازار دانست.

وی در ادامه از ترخیص چهار میلیون تن از کالاهای مرتبط با خطوط تولید با مصوبه رئیس جمهوری که به زودی انجام می شود خبر داد و اظهار کرد: 4 میلیون تن کالا مربوط به گروه کالایی ۲۱ تا ۲۴ که مرتبط با خطوط تولید، اجزا، قطعات، تجهیزات و مواد اولیه تولید است با ابلاغ رئیس جمهوری ترخیص خواهد شد.

رزم حسینی اشاره کرد: ظرف یک ماه آینده تمامی بنادری که دارای کالاهای اساسی و مواد اولیه هستند از جمله بندر انزلی، بندر امام خمینی، بندر امیرآباد و بندر شهید رجایی ترخیص و وارد خط تولید و بازار کشور خواهد شد که تا پایان سال هیچ گونه نگرانی از بابت کالا و‌ مواد نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ منبع: پرشین خودرو

افت ۲۵ درصدی قیمت‌ خودرو ها طی ۱۰ روز اخیر

کلیات طرح عرضه خودرو بورس کالا تصویب شد/ جزئیات خرید خودرو در بورس کالا

آیا حذف قیمت خودرو از آگهی اینترنتی تاثیری بر بازار داشته است؟

باید قیمت خودرو متناسب با کاهش نرخ ارز کاهش یابد

نمایشگاه داران خودرو از شنبه تعطیل خواهند بود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی