پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروی برقی نیسان

خودروی برقی نیسان به امریکا می رود

خودروی رنو توییزی، با نام جدید Nissan New Mobility Concept وارد ایالات متحده شد. رنو تا حد بسیار زیادی موفق شده به کمک خودروی توییزی بر دنیای محصولات الکتریکی مسلط شود و به کمک آن یک خودروی جذاب کوچک را با قیمت ارزان به جهان معرفی کند. تلاش شده است که در این خودرو ، […]

javankhodro
دوشنبه - ۴ آبان ۱۳۹۴

خودروی رنو توییزی، با نام جدید Nissan New Mobility Concept وارد ایالات متحده شد. رنو تا حد بسیار زیادی موفق شده به کمک خودروی توییزی بر دنیای محصولات الکتریکی مسلط شود و به کمک آن یک خودروی جذاب کوچک را با قیمت ارزان به جهان معرفی کند.

تلاش شده است که در این خودرو ، امکانات غیر ضروری حذف شود تا اتومبیلی کوچک و البته ارزان قیمت در اخیار مشتریان قرار بگیرد.اکنون این کمپانی تصمیم دارد که خودروی نام برده را با نامی دیگر وارد بازار های خارجی نماید.

خودروی برقی نیسان خودروی برقی نیسان

ریچل نگوین، مدیر آزمایشگاه نیسان ، گفت: با توسعه شهرهای بزرگ می بایستی به نیاز به تغییر نوع حمل و نقل بپردازیم و ملزومات آینده آن را پیش بینی کنیم. Scoot Networks بدون شک شریک بسیار ایده آلی دراین پروژه بوده و به درستی نیازهای بازار سانفرانسیسکو را به خودروهای کوچک و البته بدون آلایندگی برآورده کرده است.

قرار است این خودرو که طی همکاری مشترک نیسان و Scoot Networks ساخته شده برای اجاره در سطح شهر سانفرانسیسکو مورد استفاده قرار بگیرد. این خودرو می تواند با هر با شارژ 40 مایل حرکت کرده و بیشینه سرعتی معادل 25 مایل بر ساعت داشته باشد. هرینه هرساعت کرایهConcept  New Mobility حدود 8 دلار در نظر گرفته شده است.

خودروی برقی نیسان  

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی