پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی

نوسازی ناوگان تاکسی های بین شهری در دستور کار سازمان راهداری

مشاور رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از نوسازی تاکسی های بین ‌شهری از طریق قرارداد با ایران خودرو خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو صدراله بمانا مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: در راستای نوسازی ناوگان با شرکت ایران خودرو قراردادی منعقد کرده‌ایم که 5000 هزار دستگاه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۸ آذر ۱۳۹۹

مشاور رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از نوسازی تاکسی های بین ‌شهری از طریق قرارداد با ایران خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

صدراله بمانا مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: در راستای نوسازی ناوگان با شرکت ایران خودرو قراردادی منعقد کرده‌ایم که 5000 هزار دستگاه سواری کرایه را برای طرح نوسازی ناوگان بین‌شهری بسازد و تحویل دهد در این راستا تا کنون 2000 دستگاه به رانندگان بین‌شهری تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه ایران خودرو 3000 دستگاه دیگر نیز در این طرح تعهد دارد، افزود: اگر این شرکت خودرو ساز بتواند مابقی تعهدات خود را بسازد و تحویل دهد تسهیلات آن آماده است. می‌توانیم این طرح را ادامه دهیم.

مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در امور نوسازی ادامه داد: در قالب این طرح عمدتا سمند یا پژو به متقاضیان تحویل داده می‌شود و تا 70 درصد قیمت آن را به رانندگان تسهیلات می‌دهیم. سود آن نیز 12 درصد بوده که شش درصد آن را به عنوان یارانه سازمان راهداری پرداخت می‌کند.

بمانا با بیان اینکه این تسهیلات از محل منابع داخلی سازمان راهداری پرداخت می‌شود، گفت: مانند دیگر طرح های نوسازی ناوگان، شرط اصلی برای ورود به این طرح اسقاط کردن خودرو فرسوده از سوی متقاضیان است و دستگاه های متولی اسقاط خودرو بر این فرآیند نظارت کامل می‌کنند. همچنین اتحادیه مسافربری مسئول اجرای این طرح است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

ثبت نام برای دوگانه ‌سوز کردن مسافربرهای اینترنتی آغاز می‌شود

جزئیات سامانه پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی

تبلیغات در ناوگان تاکسیرانی همچنان قابلیت اجرایی ندارد

معرفی کیف الکترونیکی پرداخت کرایه تاکسی

مجوزی برای تردد تاکسی اینترنتی در ساعات ممنوعیت تردد نیست/ فعالان این حوزه باید مجوز بگیرند

علت تاخیر در تحویل تاکسی های نوسازی شده به مالکان چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی