پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک تهران

علت ترافیک سنگین در پایتخت چیست؟

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: کاهش استفاده از حمل و نقل عمومی و بارش باران طی روزهای گذشته سبب شده تا شاهد ترافیک در شهر تهران باشیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره ترافیک سنگین معابر پایتخت اظهار کرد: در روزهای اخیر ما شاهد ترافیک از […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۸ آذر ۱۳۹۹

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: کاهش استفاده از حمل و نقل عمومی و بارش باران طی روزهای گذشته سبب شده تا شاهد ترافیک در شهر تهران باشیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره ترافیک سنگین معابر پایتخت اظهار کرد: در روزهای اخیر ما شاهد ترافیک از ساعت 6 عصر تا حوالی 9 و 10 شب هستیم که در مقاطعی این ترافیک سنگین نیز می شود.

وی با بیان این که علاوه بر شیوع کرونا در روزهای اخیر بارندگی ها نیز سبب کاهش استفاده از حمل و نقل عمومی و به طبع آن افزایش استفاده از خودروهای شخصی شده است گفت: همین امر نیز موجب افزایش ترافیک شده است، از طرف دیگر بسیاری از شهروندان نیز دقیقا در همان ساعات پایانی و قبل از ساعت 21 از محل کار خود خارج شده و همین امر نیز باعث افزایش ترافیک می شود.

سردار رحیمی با تاکید بر این که جریمه ساعت ممنوعه تردد در پایتخت همچنان پابرجاست گفت: گرچه در مواقعی و در برخی معابر ترافیک از ساعت 21 تا نزدیک 22 سنگین است اما شهروندان بدانند که مصوبات ستاد مقابله با کرونالازم الاجرا است و اگر حدفاصل ساعت 21 تا 4 بامداد در معابر تردد کنند از سوی دوربین ها و ماموران جریمه و اعمال قانون می شوند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

تداوم محدودیت تردد شبانه و بین شهری

پرتصادف ترین بزرگراه های پایتخت را بشناسید

مجوزی برای تردد تاکسی اینترنتی در ساعات ممنوعیت تردد نیست/ فعالان این حوزه باید مجوز بگیرند

خودروهای غیر بومی ساکن تهران 2 هفته تحمل کنند!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی