پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کروز

بزرگترین مرکز تحقیق و نوآوری خودرو (R&I) به زودی در کروز افتتاح می شود

مرکز تحقیق و توسعه شرکت صنایع تولیدی کروز امروز به بزرگترین مجموعه تحقیق و نوآوری در خاورمیانه و به یک شرکت دانش بنیان در هلدینگ کروز تبدیل شده و با ایده پردازی، طراحی و تولید قطعات جدیدی که در صنعت خودرو امروزه مطرح می باشد و آینده به آن سمت می رود، پیشتاز در صنعت […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۹ آذر ۱۳۹۹

مرکز تحقیق و توسعه شرکت صنایع تولیدی کروز امروز به بزرگترین مجموعه تحقیق و نوآوری در خاورمیانه و به یک شرکت دانش بنیان در هلدینگ کروز تبدیل شده و با ایده پردازی، طراحی و تولید قطعات جدیدی که در صنعت خودرو امروزه مطرح می باشد و آینده به آن سمت می رود، پیشتاز در صنعت الکترونیک خودرو در خاورمیانه است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرکز تحقیق و توسعه شرکت صنایع تولیدی کروز امروز به بزرگترین مجموعه تحقیق و نوآوری در خاورمیانه و به یک شرکت دانش بنیان در هلدینگ کروز تبدیل شده و با ایده پردازی، طراحی و تولید قطعات جدیدی که در صنعت خودرو امروزه مطرح می باشد و آینده به آن سمت می رود، پیشتاز در صنعت الکترونیک خودرو در خاورمیانه است. بدین منظور با گسترش فعالیت، فضای 2400 متری مطابق با استانداردهای مراکز تحقیقاتی دنیا با جدیدترین تجهیزات آماده سازی شده است و به زودی افتتاح می شود.

محمدرضا دهقان مدیر واحد تحقیق و نوآوری شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: از سال 89 این واحد با هدف کسب دانش طراحی و تولید قطعات پیشرفته خودرو ایجاد شد.

در ابتدا فعالیت خود را با بررسی قابلیت های قطعات تولید شده در شرکت های متعبر دنیا آغاز کردیم و با کسب دانش آن، موفق به طراحی و ساخت شدیم و از پنج سال گذشته به توانایی ایده پردازی، طراحی و تولید قطعات خودرو مطابق با نیاز مشتری و همگام با دانش روز دنیا دست یافتیم.

مدیر مرکز تحقیق و نوآوری شرکت کروز با اشاره به اینکه مطابق با استانداردهای مراکز تحقیقاتی دنیا نیازمند فضایی مدرن تر و بزرگتر بودیم، اظهار کرد: بزرگترین مجموعه تحقیق و نوآوری قطعات خودرو در خاورمیانه در فضایی بالغ بر 2400 متر مربع و سرمایه گذاری سه میلیون دلار آماده سازی شده که به زودی افتتاح می گردد تا در صنعت قطعه سازی متفاوت تر و پرسرعت تر به سمت جلو حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مرکز تحقیق و توسعه کروز به تحقیق و نوآوری ارتقاء یافته است، گفت: ابتدا با تحقیقات متعدد، قطعات و محصولات تولید شده در شرکت های متعبر دنیا را طراحی و توسعه دادیم و پس از دستیابی به دانش مورد نیاز، به سمت نوآوری، ایده پردازی و طراحی قطعات جدیدی که وجود ندارند، حرکت کردیم و به مجموعه تحقیق و نوآوری تبدیل شدیم و اکنون پیشتاز در صنعت الکترونیک خودرو در خاورمیانه هستیم.

دهقان تصریح کرد: با سه دانشگاه صنعتی شریف، امیرکبیر و تهران در زمینه داخلی سازی قطعات بر اساس بستر مشترک ارتباط صنعت با دانشگاه در پیشبرد اهدافمان همکاری داریم و بالغ بر 250 نفر از نخبگان مشغول به کار هستند. هدف ما آشنایی نخبگان با صنعت خودرو و پس از اتمام پروژه، بهره گیری آنان در مجموعه کروز است تا سبب گسترش طراحی و تولید قطعات پیشرفته و اشتغالزایی شویم.

دهقان گفت: مجموعه تحقیق و نوآوری به عنوان یک شرکت دانش بنیان و شتاب دهنده در هلدینگ کروز شکل گرفته و در حال فعالیت است و حتی افراد می توانند سربازی خود را به عنوان یک کار تحقیقاتی در کروز ادامه دهند و در آینده هم جذب مجموعه شوند.

مدیر واحد تحقیق و نوآوری کروز در خصوص تجهیزات این واحد بیان کرد: دستگاه های تست اپتومتری در زمینه اندازه گیری شدت و توزیع نور برای محصولاتی که نمایشگر و منبع نور دارند، تست سازگاری الکترومغناطیسی با چنبره ایزوله و شیلد تحت امواجی که در دنیا وجود دارد و تست های محیط زیست بر اساس استانداردهای خودرویی در حال انجام است.

انتهای پیام/

کروز از پیشتازان ساخت سنسور ABS

قطعه سازی کروز در زمینه ی کیفیت، عمق ساخت داخل و کمیت بسیار توانمند است

کروز نقش موثری در اشتغالزایی ایفا کرده است

داخلی سازی قطعه حساس رابط چرخشی ایربگ به دست متخصصان شرکت کروز

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • امید | 04/09/1400 در 16:11

    سلام وقت بخیر خسته نباشید من یه ایده برای شرکت دارم چطور میتونم مستقیم و حضوری با رییس شرکت کروز صحبت داشته باشم

کیوسک مطبوعاتی