پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 5 مدیران خودرو

تیگو5 مدیران خودرو ، با قلب تپنده توربو/ افزودن چاشنی اسپورت به شاسی بلند محبوب مدیران خودرو

تیگو 5 مدیران خودرو ، به عنوان یک شاسی بلند خانوادگی و بی حاشیه بازار ایران شناخته می شود که در طول 5 سال گذشته توانسته جایگاه خوبی در بازار پیدا کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تیگو 5 مدیران خودرو ، به عنوان یک شاسی بلند خانوادگی و بی حاشیه بازار ایران شناخته […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱ دی ۱۳۹۹

تیگو 5 مدیران خودرو ، به عنوان یک شاسی بلند خانوادگی و بی حاشیه بازار ایران شناخته می شود که در طول 5 سال گذشته توانسته جایگاه خوبی در بازار پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تیگو 5 مدیران خودرو ، به عنوان یک شاسی بلند خانوادگی و بی حاشیه بازار ایران شناخته می شود.

در طول 5 سال گذشته این خودرو همواره مورد استقبال بازار قرار گرفت، بدنه قدرتمند و جادار این خودرو حس یک شاسی بلند مستحکم را می دهد.

اما اخیرا شرکت مدیران خودرو اعلام کرده که مدل توربو این محصول نیز بر اساس نیاز بازار عرضه خواهد شد تا به یک شاسی بلند خانوادگی، چاشنی اسپورت و هیجان نیز افزوده گردد.

در باطن تیگو 5 توربو از تکنولوژی جدید استفاده شده است ، موتور 1.5 لیتری توربو معروف که خود ماحصل طراحی شرکت AVL اتریش است و سیستم توربو آن توسط شرکت معروف هانیوال طراحی شده است.

اما آنچه قدرت حرکت را تکمیل می کند گیربکس 9 سرعته CVT نسل جدید است که کارایی خود را به خوبی نشان داده و توانسته جزو برترین گیربکس ها در کشور چین انتخاب گردد که خود مزیت بزرگی به حساب می آید .

به لحاظ آپشن ها مدل توربو همان آپشن های قبلی را خواهد داشت، آپشن های مناسب ایمنی چون ایربگ های جانبی ، ESP, TCS , HHC ….. و همچنین مانیتور لمسی 10 اینچی ، سیستم ورود و روشن شدن بدون کلید ، گرمکن صندلی های جلو ، صندلی برقی راننده ، سان روف برقی ، آینه های برقی ، دوربین داینامیک و…. در کنار آپشن فرمان برقی که به این مدل افزوده شده و یک آپشن مهم راحتی و ایمنی به حساب می آید .

این خودرو برای خانواده های ایرانی که هم به دنبال فضای مناسب کابین و قدرت یک خودرو در کنار لذت رانندگی هستند به گزینه ایی ایده آل تبدیل می شود که می تواند با برخی خودروهای دست دوم خارجی چون سانتافه های 4 سیلندر مدلهای 2010 تا 2013 و یا توسان و اسپورتیج های مدل 2011 تا 2015 رقابت کند

البته با توجه به گارانتی 5 سال یا 150.000 کیلومتر در کنار 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان می تواند نسبت به رقبای وارداتی دست دوم با توجه به سلیقه و انتخاب آنها گزینه منطقی برای خرید باشد.

انتهای پیام/

محصولات مدیران خودرو را با پیش پرداخت 40 یا 50 درصد خریداری کنید/ شرایط فروش نقد و اقساط مدیران خودرو

نگاهی به قوانین و مقررات مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM

لوح سپاس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در دستان مدیر عامل شرکت مدیران خودرو

هرخودرویی که در بازار رقیب داشته باشد از سیستم قیمت گذاری خارجی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی