پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو پرسرعت هندی

ام-زرو ،خودرو پرسرعت هندی

کشور هند، در مقایسه با کشور هایی چون آمریکا با ساخت خودرو فورد جی تی، انگلیس با مک کلارن اف 1 ٫ آلمان پورش کاررا جیتی و ایتالیا فراری و لامبورگینی ، تا کنون خودروی مسابقاتی پرسرعت نساخته است. سارتام پاول، موسس شرکت 21 ساله تلاش می کندبه کمک مهندس های خودرو موسسه تکنولوژی مانیپال  […]

javankhodro
سه شنبه - ۵ آبان ۱۳۹۴

کشور هند، در مقایسه با کشور هایی چون آمریکا با ساخت خودرو فورد جی تی، انگلیس با مک کلارن اف 1 ٫ آلمان پورش کاررا جیتی و ایتالیا فراری و لامبورگینی ، تا کنون خودروی مسابقاتی پرسرعت نساخته است.

سارتام پاول، موسس شرکت 21 ساله تلاش می کندبه کمک مهندس های خودرو موسسه تکنولوژی مانیپال  این روند را تغییر دهند و خودرو پرسرعت را بسازند. پاول که اسم شرکت خود را ام ام ام گذاشته است، این کمپانی چند برنامه کلی را در نظر دارد و اگر تمامی این برنامه ها را به سرانجام برساند ، می تواند خودروی خود را که «ام-زرو» نامیده است ، در نمایشگاه پاریس رونمایی کند.

پاول گفت:« ما خودرویی را فراهم خواهیم کرد که بهتر از لامبورگینی عمل کند.»

سیستم های جدیدی که به این خودرو نصب شده است مانند اثر انگشت به جای سویچ استفاده شده و پروفایل راننده را در سیستم خود حفظ کرده است و این شامل تنظیم صندلی و هوا برای شخص مورد نظر است.

مبلغ تعیین شده برای این خودرو 125٫000 دلار الی 150٫000 می باشد که رابتی تنگاتنگ با خودرو های قوی و پرسرعت  دارد.

 خودرو پرسرعت هندی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی