پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جرثقیل_خودروبر_نمایشگاه خودرو_خیابان شهید بهشتی-1

برخورد پلیس با نمایشگاه داران اتومبیل

بعداز ظهر دیروز دوشنبه 4 آبان ماه، نیروهای پلیس راهور ناجا همراه با گشت های ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری به خیابان شهید بهشتی تهران آمدند تا برای چندمین بار با تخلفات نمایشگاه داران اتومبیل برخورد کنند. به گزارش پایگاه مجله ماشین، باتوجه به توقف خودروهای نمایشگاه های اتومبیل طی سالیان متمادی در پیاده روهای خیابان […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۵ آبان ۱۳۹۴

بعداز ظهر دیروز دوشنبه 4 آبان ماه، نیروهای پلیس راهور ناجا همراه با گشت های ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری به خیابان شهید بهشتی تهران آمدند تا برای چندمین بار با تخلفات نمایشگاه داران اتومبیل برخورد کنند.

به گزارش پایگاه مجله ماشین، باتوجه به توقف خودروهای نمایشگاه های اتومبیل طی سالیان متمادی در پیاده روهای خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) و مزاحمت های ایجاد شده برای ساکنین محل، واحد کنترل و نظارت شهرداری به همراه عوامل راهنمایی و رانندگی ناجا با جرثقیل اقدام به منتقل کردن خودروها به پارکینگ کردند.

جرثقیل_خودروبر_نمایشگاه خودرو_خیابان شهید بهشتی-2

در پی این طرح، برخی نمایشگاه داران با عوامل پلیس راهور ناجا درگیر که نهایتا با حضور نیروهای کلانتری 104 عباس آباد موضوع خاتمه یافت.

شایان توجه است، چند روز پیش یکی از نمایشگاه داران که با خودرو تویوتا لندکروز، با بی دقتی در خیابان شهید بهشتی در حالت دنده عقب بود با عابر پیاده برخورد که منجر به فوت خانمی حدودا 60 ساله شد.

نمایشگاه های خودرو در خطر پلمپ و ابطال پروانه

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • علی کیهانی | 15/09/1394 در 19:39

    کسی که به اون خانم زد نمایشگاه دار نبود بلکه خریدار ماشین بود و امده بود ماشینش را تحویل بگیرد

  • علی کیهانی | 15/09/1394 در 19:42

    اگر در زمینه اتومبیل اطلاعات خواستید با بنده تماس بگیرید خوشحال میشم کمک کنم

کیوسک مطبوعاتی