پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطعه سازان

تشکیل کنسرسیومی از قطعه سازان برای تولید خودرو و ایجاد رقابت/ نسخه ای برای شکست انحصار

وزیر صمت با اشاره به اینکه شکست انحصار در تولید خودرو مسیری منطقی برای آینده صنعت خودروسازی کشور بوده بیان کرد: تشکیل کنسرسیومی از قطعه سازان برای تولید خودرویی ایمن و با کیفیت می تواند موجب تحقق این امر شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۴ دی ۱۳۹۹

وزیر صمت با اشاره به اینکه شکست انحصار در تولید خودرو مسیری منطقی برای آینده صنعت خودروسازی کشور بوده بیان کرد: تشکیل کنسرسیومی از قطعه سازان برای تولید خودرویی ایمن و با کیفیت می تواند موجب تحقق این امر شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه با قطعه سازان خودرو با ارایه این پیشنهاد، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت آمادگی دارد که برای ایجاد رقابت در بازار خودرو از رقبای توانمند حمایت کند چراکه شکستن انحصار در تولید خودرو مسیری منطقی برای آینده صنعت خودروسازی کشور است.

وی با بیان اینکه تولید خودرو در دنیا بر اساس نیاز مشتری انجام می‌شود، تصریح کرد: خود شرکتهای توانمند قطعه‌ساز از طریق ترکیب شدن با یکدیگر کنسرسیومی برای تولید خودرو می توانند تشکیل دهند و روی فناوری، نوآوری با ریسک پذیری کار کنند.پیش

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه بیان کرد: باید تصدی‌گری دولت در حوزه خودرو کاهش یابد، ایجاد کنسرسیوم خودروسازان و قطعه‌سازان مسیری برای کاهش هزینه‌های دولت در حوزه صنعت خودروسازی است که نیازمند اصلاحات ساختاری نیز می باشد.

رزم حسینی همچنین ایجاد رقابت در بازار خودرو را سبب تولید خودرویی با کیفیت و با تنوع بیشتر دانست.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود بیان کرد: قطعه‌سازان در شرایط سخت تحریمها و با وجود همه محدودیت‌ها به صنعت خودرو کمک کردند و همگام و همراه با خودروسازان بودند.

گفتنی است که قطعه‌سازان در این جلسه به بیان مهمترین نقطه نظرات خود در حوزه‌های مختلف مرتبط پرداختند.

انتهای پیام/ منبع: پرشین خودرو

مطالبه 31 هزار میلیاردی قطعه سازان از خودروسازان

طراحی و داخلی‌سازی شبکه برق و الکترونیک «تارا»

تارا با همکاری قطعه سازان داخلی تولید شده است/ قطعات «تارا» با بهترین کیفیت ساخته می‌شود

نامه فولادی انجمن همگن قطعه سازی به وزیر صمت / چهار دلیل قطعه سازان برای تغییر سیاست ها در توزیع فولاد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی