پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگاه CNG

بررسی طرح “الزامات اجرائی توزیع و عرضه سوخت CNG در کشور”

به گفته رئیس کمیسیون انرژی در مجلس مقرر شد که کمیته نفت کمیسیون طی دو هفته آینده طرح “الزامات اجرائی توزیع و عرضه سوخت CNG در کشور” را به طور دقیق‌تر بررسی کرده و نتیجه را به صحن کمیسیون گزارش دهند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی در مجلس در […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ دی ۱۳۹۹

به گفته رئیس کمیسیون انرژی در مجلس مقرر شد که کمیته نفت کمیسیون طی دو هفته آینده طرح “الزامات اجرائی توزیع و عرضه سوخت CNG در کشور” را به طور دقیق‌تر بررسی کرده و نتیجه را به صحن کمیسیون گزارش دهند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی در مجلس در تشریح جلسه روز گذشته (یکشنبه 7 دی ماه) کمیسیون انرژی مجلس از بررسی “طرح الزامات اجرائی توزیع و عرضه سوخت CNG در کشور” و “طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمز ارز” خبر داد.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: “طرح الزامات اجرائی توزیع و عرضه سوخت CNG در کشور” با حضور نماینده طراحان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان و طراحان توضیحات خود را ارائه کردند و در نهایت مقرر شد؛ کمیته نفت کمیسیون طی دو هفته موضوع را به طور دقیق‌تر بررسی کرده و نتیجه را به صحن کمیسیون گزارش دهند.

رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی افزود: “طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمز ارز” نیز توسط طراحان تشریح شد و بانک مرکزی و مرکز پژوهش‌های مجلس نظرات کارشناسی خود را در رابطه با آن مطرح کردند و در نهایت مقرر شد؛ کمیته برق مطالب ارائه شده را جمع‌بندی کند و پس از برگزاری جلساتی با طراحان و کارشناسان، گزارش خود را در رابطه با طرح به کمیسیون ارائه دهند.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

ثبت نام برای دوگانه ‌سوز کردن مسافربرهای اینترنتی آغاز می‌شود

بازرسی از 186 جایگاه فعال عرضه گاز CNG

علت انفجار خودرو‌های دوگانه در روز‌های اخیر چه بود؟

ثبت نام 60 هزار نفر در طرح دوگانه سوز کردن خودروها

جایگاه های سوخت CNG نیاز به حمایت دولت دارند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی