پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ممنوعیت تردد بین استانی

تداوم ممنوعیت تردد بین شهری

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا بیان کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای زرد همچنان ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسین قاسمی دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در تشریح محدودیت های اعمال شده در شهرهای نارنجی و قرمز به ویژه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۰ دی ۱۳۹۹

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا بیان کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای زرد همچنان ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسین قاسمی دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در تشریح محدودیت های اعمال شده در شهرهای نارنجی و قرمز به ویژه منع ترددها گفت: ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای زرد همچنان ممنوع است. ورود خودروهای با پلاک بومی از شهرهای زرد نیز به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: در جلسه روز شنبه 6 دیماه سال جاری ستاد ملی مدیریت کرونا مصوب شد منع تردد شبانه از ساعت 21 الی 4 بامداد در شهرهای زرد هم اعمال شود در حالی که پیش تر تنها در شهرهای نارنجی و قرمز اعمال می شد، لذا فارغ از وضعیت سه گانه زرد و نارنجی و قرمز منع تردد شبانه از ساعت 21 الی 4 بامداد در همه جا اجرا خواهد شد.

علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز روز شنبه 6 دی ماه سال جاری اعلام کرده بود که در حال حاضر شهر با وضعیت قرمز کرونا نداریم و 330 شهر زرد و 108 شهر نارنجی هستند که امیدواریم این شهرهای نارنجی نیز به مرور به سمت وضعیت زرد حرکت کنند و میزان ابتلا و بستری در شهرهای مختلف کمتر شود.

وی افزود: این دستاورد نتیجه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همه دستگاه‌های اجرایی و مردم و بازاریان و اصناف و بسیج و نیروهای انتظامی و اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

بیشترین تخلفات ‌رانندگی در ساعات منتهی به محدودیت‌ های کرونایی

جزئیات ممنوعیت تردد شبانه خودروهای سنگین اعلام شد

جزئیات ممنوعیت تردد شب یلدا اعلام شد

امکان تردد بین استانی در وضعیت نارنجی با خودرو شخصی وجود دارد؟

خودروهای بدون معاینه فنی فعلا جریمه نمی شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی