پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوشناس

اتوشناس، قدرشناس پرستاران است/ خدمات ویژه اتوشناس برای پرستاران

مجموعه اتوشناس در راستای مسئولیت اجتماعی و به پاس قدردانی از زحمات فرشتگان سپیدپوش امکانات و خدمات ویژه ای را برای پرستاران در نظر گرفته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ پیشانی داران مهر و فداکاری علی الخصوص در سال های اخیر بی شک پرستاران کشورمان هستند. در سال های اول شیوع کرونا، کادر […]

javankhodro
دوشنبه - ۲ آبان ۱۴۰۱

مجموعه اتوشناس در راستای مسئولیت اجتماعی و به پاس قدردانی از زحمات فرشتگان سپیدپوش امکانات و خدمات ویژه ای را برای پرستاران در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

پیشانی داران مهر و فداکاری علی الخصوص در سال های اخیر بی شک پرستاران کشورمان هستند. در سال های اول شیوع کرونا، کادر درمان با از خود گذشتگی در صف اول کمک به هم میهنان خود بودند که هیچگاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد. همچنین آمار پرستارانی که جان خود را در خدمت رسانی وکمک به مردم از دست داده اند نیز گواهی دیگر بر زحمات این فرشتگان سپید پوش است. عاطفه و انسان دوستی پیشران این شغل است، پرستاران با این شغل عاشقی می کنند و این عشق گرانبهاست. آنها منتی بر سر بیمار نمی گذارند، اما ما هم هرگز نباید روزهای سختی که پشت سر گذاشتیم و آنها با ما بودند را فراموش کنیم.

مجموعه اتوشناس قصد دارد قدمی نیکو در راستای قدردانی از زحمات پرستاران بردارد و خدمات و امکانات ویژه ای را طی تفاهم نامه ای با سازمان نظام پرستاری در نظر بگیرد.

 

این تفاهم نامه در 3 بخش استوار شده است:

بخش اول؛ ارائه خدمات خودرویی مانند  تعمیرات، کارشناسی و کاور سرامیک. برای این خدمت اتوشناس شرایط ویژه برای بازپرداخت در نظر گرفته است. یعنی شرایط را به گونه ای فراهم می کند که پرستاران بتوانند انواع خدمات مد نظر و مورد نیاز را با بهترین کیفیت دریافت کرده و از سوی دیگر دغدغه پرداخت نداشته باشند. این مساله از جایی مهم جلوه می کند که در شرایط اقتصادی کشور و متاثر از تورم، کرونا و افزایش نرخ ارز، هزینه خدمات از یک سو به شدت افزایش پیدا کرده و از سوی دیگر میزان استفاده از قطعات تقلبی نیز بسیار بالا رفته است. در این شرایط اتوشناس شرایطی را ایجاد کرده که علاوه بر تضمین کیفیت، اصالت قطعات مورد نیاز را نیز تائید می کند و از این رو می تواند خیال پرستاران آسوده باشد.

بخش دوم؛ شرایط خرید و لیزینگ مناسبی است که در نظر گرفته شده است. در این خدمت اتوشناس علاوه بر کارشناسی دقیق خودروی مد نظر توسط تیم متخصصی که در اختیار دارد، در ابتدا سلامت خودرو و صحت و سقم آن را تائید و تضمین می کند. در ادامه با توجه به قیمت خودرو، شرایط بسیار منعطفی را برای پرستاران در نظر گرفته است.

بخش سوم؛ اما مهمترین خدمت اتوشناس در این تفاهم نامه را می توان به ارائه سرویس و خدمت مورد نیاز در محل کار پرستاران دانست. این مجموعه با هماهنگی در بیمارستان های مختلف در طول ماه به صورت منظم در این مراکز درمانی مستقر شده و کلیه خدمات خودرویی مورد نیاز پرستاران را در محل بیمارستان ارائه می کند. در واقع با این بند از تفاهم نامه دیگر هیچ دغدغه ای وجود نخواهد داشت، چرا که برای دریافت سرویس مد نظر دیگر نیازی به مراجعه به تعمیرگاه نخواهد بود. به بیان ساده پرستاران می توانند با آگاهی از زمان استقرار تیم های اتوشناس در بیمارستان محل کارشان، بدون نگرانی به کار خود بپردازند.

 اتوشناس امیدوار است که بتواند با ارائه این خدمات ذره ای از زحمات فرشتگان مهربان سپید پوش را جبران کرده و یک پیام ساده به آنان مخابره کند؛ شما برای ایران عزیز و محترم هستید. ضمن اینکه علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به  https://autoshenas.com مراجعه کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی