پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آپشن های جدید ، برای شاسی بلند خوش سابقه بازار کشور

نزدیک به یک دهه از ورود ام وی ام ایکس 33 به عنوان اولین شاسی بلند چینی بازار ایران می گذرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نزدیک به یک دهه از ورود ام وی ام ایکس 33 به عنوان اولین شاسی بلند چینی بازار ایران می گذرد. خیلی زود این خودرو جای خود را […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۱ دی ۱۳۹۹

نزدیک به یک دهه از ورود ام وی ام ایکس 33 به عنوان اولین شاسی بلند چینی بازار ایران می گذرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نزدیک به یک دهه از ورود ام وی ام ایکس 33 به عنوان اولین شاسی بلند چینی بازار ایران می گذرد.

خیلی زود این خودرو جای خود را در بازار و میان مشتریان ایرانی یافت و توانست به سرعت به فروش بالایی دست یابد ، استهلاک ومخارج نگهداری پائین و دوام مناسب عواملی بود که  ایکس 33 را محبوب بازار ایران کرد .

به سرعت خیلی از خریداران خودروهای سدان متوسط نظر خود را به سمت ایکس 33   عوض کردند تا با پرداخت قیمتی مناسب لذتسواری یک کراس اوور را با داشتن آپشن های معقول تجربه کنند.

اما فیس لیفت اول  ایکس 33 با ورود به بازار امکان رانندگی با گیربکس اتوماتیک را در کنار چهره ایی به روز تر مهیا کرد تا بر لذترانندگی و استفاده از آن بیافزاید .  اما فیس لیفت دوم این خودرو با چهره ایی کاملا مدرن و به روز عرضه شد که اتفاقا استقبال بسیارخوبی از آن به عمل آمد تا در نهایت مدیران خودرو در سال جاری به فکر فیس لیفت سوم آن افتاد گرچه تغییرات خیلی جزئی در حد تغییرجلوپنجره خودرو بود اما  به لحاظ  امکانات ، آپشن های ویژه ایی به این خودرو افزوده شده که شامل فرمان برقی و سیستم پایداریالکترونیکی  ESP- کنترل در سربالایی HHC  و سیستم ضد لغزش TCSمیباشد تا بازهم به لحاظ ایمنی و راحتی شامل ارتقاء بیشترباشیم .

ایکس 33 اتومات جدید گرچه هنوز هم نیازمند تغییرات بیشتر است اما در بازار فعلی به عنوان یک شاسی بلند اقتصادی و خوش سابقهبوده که در طول نزدیک به یک دهه توانسته اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کند و با توجه به تغییرات و ارتقاء که در این محصولمتناسب با نیاز بازار صورت گرفته موقعیت خود را نیز تثبیت کرده است .

ایکس 33 نه تنها در ایران بلکه در کلیه بازارهای صادراتی به عنوان یک کراس اوور مطمئن ، اقتصادی و محبوب شناخته می شود کهگرچه کمی چهره قدیمی دارد اما هنوز هم پر طرفدار است و آن هم علتش اعتماد مشتریان است .

مدل جدید این خودرو که  توسط مدیران خودرو به عنوان نسل چهارم شناخته میشود  دارای  3 سال یا 100.000 کیلومتر گارانتی بوده کهنشان از اعتماد و ارتقاء کیفی این خودرو در حد و بازه قیمتیش دارد .

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی