پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسابقه مدیران خودرو

زمان ارائه آثار مسابقه طراحی خودرو مفهومی مدیران خودرو تمدید شد

اولین دوره مسابقه طراحی خودرو مفهومی شرکت مدیران خودرو با شعار “آینده را ترسیم کن” از 21 آبان آغاز و تا 21 دی ماه ادامه دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اولین دوره مسابقه طراحی خودرو مفهومی شرکت مدیران خودرو با شعار “آینده را ترسیم کن” از 21 آبان آغاز و تا 21 دی […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۷ دی ۱۳۹۹

اولین دوره مسابقه طراحی خودرو مفهومی شرکت مدیران خودرو با شعار “آینده را ترسیم کن” از 21 آبان آغاز و تا 21 دی ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اولین دوره مسابقه طراحی خودرو مفهومی شرکت مدیران خودرو با شعار “آینده را ترسیم کن” از 21 آبان آغاز و تا 21 دی ماه ادامه دارد.

این مسابقه جهت حمایت مادی و معنوی از متخصصان و علاقه مندان صنعت خودرو کشور جهت آشنایی با نظرات آنان در طراحی خودرو صورت گرفته است.

سگمنت طراحی خودرو برای شرکت کنندگان آزاد بوده و شرکت کنندگان می توانند نسبت به ارائه طرح های مورد نظر با رعایت ارائه طرح ها بر اساس تکنولوژی موجود در صنعت خودرو در سالهای 2020 الی 2025 اقدام کنند.

همچنین جوایز نقدی در نظر گرفته شده برای مسابقه مذکور شامل 30 میلیون تومان برای نفر اول، 15 میلیون تومان برای نفر دوم و 10 میلیون تومان برای نفر سوم است.

زمان زیادی به پایان مهلت ارسال آثار جهت شرکت در مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM نمانده است و در این مدت تعداد قابل توجهی از علاقه مندان و متخصصان صنعت خودرو در لندینگ پیج این مسابقه ثبت نام و نسبت به ارسال آثار اقدام کرده اند.

با توجه به درخواست های صورت گرفته از طرف تعداد زیادی از علاقه مندان و متخصصان مبنی بر افزایش زمان ارسال آثار، شرکت مدیران خودرو مهلت ارسال آثار را تا پایان روز 10 بهمن 1399 تمدید کرده است.

لازم به ذکر است امکان آپلود آثار در لندینگ پیج مسابقه از 11 بهمن ماه امکان پذیر نبوده و شرکت کنندگان و علاقه مندان جهت ملاحظه آثار منتخب و اطلاع از نتایج مسابقه می توانند به لندینگ پیج و اینستاگرام رسمی شرکت مدیران خودرو مراجعه نمایند.

جهت شرکت در مسابقه طراحی خودرو مفهومی مدیران خودرو به آدرس زیر مراجعه فرمائید.

MVM Design Contest

انتهای پیام/

شرایط جدید فروش محصولات مدیران خودرو/ حداقل پیش پرداخت ، اقساط 5 ساله ، موعد تحویل 30 روز کاری

آپشن های جدید ، برای شاسی بلند خوش سابقه بازار کشور

نگاهی به جوایز مسابقه طراحی خودرو مفهومی مدیران خودرو

شرایط فروش ویژه دی ماه محصولات مدیران خودرو

توسعه خدمات پس از فروش در شرکت مدیران خودرو بر اساس دستورالعملهای ISQI

تیگو5 مدیران خودرو ، با قلب تپنده توربو/ افزودن چاشنی اسپورت به شاسی بلند محبوب مدیران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی