پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لاستیک خودروی سنگین

بیش از ۳ میلیون حلقه لاستیک سنگین وارد شد/ اعلام شرایط توزیع لاستیک های سنگین

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از واردات بیش از 3 میلیون حلقه لاستیک خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه از سال ۹۷ تاکنون سامانه ارز دولتی شکل گرفته و در حال فعالیت است، گفت: […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۷ دی ۱۳۹۹

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از واردات بیش از 3 میلیون حلقه لاستیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه از سال ۹۷ تاکنون سامانه ارز دولتی شکل گرفته و در حال فعالیت است، گفت: ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار حلقه لاستیک وارد سامانه شده و از این تعداد ۲ میلیون و ۹۹۷ هزار حلقه لاستیک بنا به حرکت و پیمایش در اختیار رانندگان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ۲۷۳ هزار حلقه لاستیک هم اکنون در سامانه وجود دارند و متناسب با ظرفیت و بنا به شرایط ناوگان و بر اساس پیمایش ناوگان در اختیار رانندگان قرار می‌گیرند.

باقرجوان اظهار کرد: تعدادی حلقه لاستیک هم در سامانه کالا به نام وزارت صمت وارد شده و امکان تامین لاستیک نیمایی از طریق آن سامانه هم وجود دارد.

مدیر کل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری بیان کرد: این لاستیک‌ها تنها برای ناوگان سنگین، اتوبوس و مینی بوس تامین شده و تمامی خودروهای ناوگان حمل‌ونقل عمومی که در قالب ناوگان تجاری فعالیت می‌کنند، می‌توانند از این ناوگان استفاده کنند.

باقر جوان بیان کرد: هم اکنون ثبت‌نام در این سایت امکان پذیر است و رانندگان می‌توانند با مراجعه به این سامانه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشکل کمبود لاستیک سنگین دوباره تکرار شد!

مشکل کمبود لاستیک سنگین، همچنان پابرجاست!

تقاضا تنها برای لاستیک پراید و پژو است

تایرسازان قیمت ها را بالا بردند اما از افزایش عرضه لاستیک خبری نیست!

قیمت لاستیک بی سر و صدا افزایش یافت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی