پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افزایش تولید و داخلی سازی هفتاد درصدی شیلر محقق می شود

شرکت بهمن دیزل به عنوان یک شرکت خصوصی در حوزه تولید خودروهای تجاری و مسافری با برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی مناسبتوانست بحران ناشی از تحریم ها را پشت سر بگذارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو همکاری بهمن‌دیزل با شریک تجاری به نام ایسوزو ژاپن تا ابتدای شروع تحریم ها ادامه داشت و پس از […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۷ دی ۱۳۹۹

شرکت بهمن دیزل به عنوان یک شرکت خصوصی در حوزه تولید خودروهای تجاری و مسافری با برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی مناسبتوانست بحران ناشی از تحریم ها را پشت سر بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

همکاری بهمن‌دیزل با شریک تجاری به نام ایسوزو ژاپن تا ابتدای شروع تحریم ها ادامه داشت و پس از توقف ارتباط تجاری، برندیداخلی به نام شیلر را ایجاد کرد تا با تولید انبوه محصولات بومی سازی شده، خودباوری و تلاش متخصصان خود را اثبات نماید.

محمد محمدی مدیرعامل شرکت بهمن دیزل گفت: از ابتدای فعالیت تا کنون، تولیدات روی محصولات کامیونت و مینی بوس متمرکز است. در سال 92 با شروع تحریم های ظالمانه علیه صنعت خودروسازی کشور، خودروی داخلی با نام شیلر را طراحی کردیم و در سال 96 نمونهاولیه تولید، تاییدات لازم از واحد استاندارد اخذ و از مهر 98 تولید انبوه بر روی دو پلتفرم (کامیونت و مینی بوس) آغاز شد.

وی ادامه داد: نسل دوم این محصولات در حال تولید است و امسال موفق به اخذ چهار ستاره کیفی برای کامیونت و مینی بوس شیلرشدیم. در فاز بعد با افزایش میزان تولید، داخلی سازی حدود هفتاد درصدی برای این محصول پیش بینی کردیم.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل اظهار کرد: خودروی تولید داخل سبب کاهش ارزبری و ایجاد اشتغال و توسعه صنایع می شود، چرا کهصنعت خودروسازی با 30 صنعت دیگر در ارتباط است، به همین دلیل ساخت داخل را به جای واردات پیش گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه پس از خصوصی سازی افزایش پرسنل و فضای تولیدی و همچنین گسترش محصول تحقق یافت، گفت: با افزایشفضای 17 هکتاری به بهمن دیزل، فضای دو برابری حاصل شد. اکنون برای 571 نفر اشتغال مستقیم فراهم کردیم و به واسطه ی پروژههای توسعه ای، افزایش نیروی انسانی در سال های آتی خواهیم داشت و همچنین با افزایش تولید خودرو و گسترش سیستم هاینمایندگی، دو برابر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می شود.

محمدی در خصوص هدف و چشم انداز بهمن دیزل تصریح کرد: برای تولید کامیونت، عمدتا قطعات وارد و مونتاژ می شوند. هدف ما تولیدخودروی با کیفیت ساخت داخل با برند بهمن دیزل است که قابلیت صادرات هم داشته باشد و چون طراحی و مالکیت معنوی آن متعلق بهشرکت بهمن دیزل است، توانایی تغییر ظاهری مانند چیدمان صندلی، نوع درب خودرو وبنا بر نیاز مشتری وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی