پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شورای گفت و گو

توسعه همکاری های گروه صنعتی ایران خودرو با دانشگاهیان و قطعه سازان اراک

در حاشیه جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و قطعه سازان استان مرکزی برگزار شد، دو تفاهم نامه میان این خودروساز با دانشگاه اراک و همچنین با قطعه سازان استان به امضا رسید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تفاهم نامه سه جانبه توسعه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۹

در حاشیه جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و قطعه سازان استان مرکزی برگزار شد، دو تفاهم نامه میان این خودروساز با دانشگاه اراک و همچنین با قطعه سازان استان به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تفاهم نامه سه جانبه توسعه ساخت داخل و خودکفایی محصولات، میان ایران خودرو دیزل، انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو در استان مرکزی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک به امضا رسید که هدف اصلی از این تفاهم‌نامه، تقویت و توسعه قطعه سازی استان مرکزی و افزایش بهره مندی از ظرفیت های موجود در این استان در توسعه صنعت خودروسازی است.

تفاهم نامه دوم نیز با موضوع گسترش همکاری‌های فناورانه، تخصصی و اجرایی برای توسعه حوزه‌های مرتبط با خودرو میان گروه صنعتی ایران‌خودرو، دانشگاه آزاد اسلامی اراک و سازمان صمت استان مرکزی به امضا رسید. توسعه ارتباط با دانشگاه و بهره مندی از ظرفیت های دانشی آن در توسعه صنایع قطعه سازی و خودروسازی از اهداف این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/

قرعه کشی یازدهمین فروش فوق‌العاده ایران خودرو/ پخش زنده در وب‌سایت

مقیمی: با همکاری خوب قطعه ‌سازان، عرضه «تارا» به موقع خواهد بود

تهدیدکنندگان سلامت مردم به قانون معرفی شدند

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌ های شهری کشور: علاقه‌ای به واردات نداریم/ مقیمی: ظرفیت تولید سالانه پنج هزار دستگاه اتوبوس وجود دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی