پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرمانده سپاه محمد رسول در سایپا

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران: توجه ويژه سایپا به سلامت نيروي انساني خود ستودني است

با هدف کنترل و مدیریت فعالیت‌های بهداشتی در مراکز صنعتی و بزرگ، رئیس ستاد مبارزه با كرونا تهران، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران و جمعي از كادر بهداشت و درمان شهر تهران در قالب طرح “شهيد سپهبد سليماني” از شركت سايپا بازديد کرده و از عملکرد این شرکت در اجرای پروتکل های بهداشتی و مبارزه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۹

با هدف کنترل و مدیریت فعالیت‌های بهداشتی در مراکز صنعتی و بزرگ، رئیس ستاد مبارزه با كرونا تهران، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران و جمعي از كادر بهداشت و درمان شهر تهران در قالب طرح “شهيد سپهبد سليماني” از شركت سايپا بازديد کرده و از عملکرد این شرکت در اجرای پروتکل های بهداشتی و مبارزه با شیوع کرونا تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عليرضا زالي در اين بازديد ضمن تاكيد بر ضرورت رعايت پروتكل هاي بهداشتي در مراكز صنعتي و دارای نیروی انسانی زیاد گفت: عملكرد مديريت ارشد گروه خودروسازي سايپا در رعایت و اجرای پروتكل های بهداشتي و مهار ويروس كرونا و همچنين تلاش شبانه روزي براي قطع زنجيره انساني اين بيماري قابل تقدير است.

وي افزود: سال گذشته و در ابتداي شيوع كرونا و كمبود شديد مواد ضدعفوني كننده و ماسك بهداشتي، گروه سايپا با توجه به رسالت مسئوليت‌های اجتماعي خود، خطوط توليد ماسك و مواد ضدعفوني كننده را به صورت رايگان و عام‌المنفعه جهت رفع نياز پرسنل خود، مراکز درمانی و ساير ارگان‌ها راه‌اندازی کرد و همچنان تا امروز شاهد این اقدام ارزشمند در شركت هاي سايپا آذين و طيف سايپا هستيم.

رئیس ستاد مبارزه با كرونا تهران همكاري هدفمند سايپا در کنترل کرونا در ماه هاي اخير را يك حركت جهادي دانست و گفت: اين واحد صنعتي در شرايطي وارد همكاري با وزارت بهداشت در مبارزه با بیماری كرونا شد كه همانند ساير خودروسازان با مشکلات متعدد دست به گريبان بود اما با تلاش شبانه روزي خود توانست دستاوردهاي متعددي را كسب کند.

وي افزود: سايپا با رعايت شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي موفق شد تا برنامه تولیدی خود را فعال نگاه دارد و با تهيه مستنداتي از فعاليت هاي بهداشتي اين مجموعه به ستاد ملي كرونا و وزارت بهداشت الگوي موفقي را پايه ريزي و جهت بهره برداري به ساير مراكز صنعتي ارائه کرد.

رئیس ستاد مبارزه با كرونا تهران تعطيل نشدن مراكز صنعتي را دغدغه اي مهم دانست و گفت: با توجه به اهميت اقتصادي برخي مراكز و با توجه به ضرورت سهولت انجام تست كاركنان، به ستاد ملي كرونا پيشنهاد اختصاص سهميه اي منطقي از مراكز سلامت را داده ايم.

همچنین در این بازدید سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، ضمن تقدير از عملكرد مديريت ارشد گروه سايپا در راستاي مبارزه با بیماری كرونا و جلوگيري از شيوع آن گفت: توجه ويژه به سلامت کارکنان و صيانت از نيروي انساني توسط سايپا امري ستودني است و حركت جهادي اين واحد صنعتي در راستاي قطع زنجيره انساني و ممانعت از شيوع ويروس منحوس كرونا در جامعه مي تواند به عنوان الگو مدنظر قرار گيرد.

وي افزود: واحد هاي صنعتي بزرگ جمعيت قابل توجهي دارند و چنانچه در شرايط فعلي به كاركنان آموزش هاي لازم در جهت چگونگي مهار و رعايت پروتكل هاي بهداشتي داده شود شاهد حضور سفيران سلامت و صيانت از كانون خانواده در سطح جامعه خواهيم بود كه قطعا اين امر در گروه سايپا صورت پذيرفته است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ بر ضرورت همكاري همگاني با ستاد ملي كرونا تاكيد كرد و گفت: بسيج محله با ستاد ملي كرونا همكاري خوبي داشته است لذا گروه سايپا مي تواند با توجه به تعداد پرسنل زياد خود و در راستاي ياري رساندن هرچه بهتر به جهادگران عرصه مبارزه با كرونا با مراكز بهداشت و ستاد ملي كرونا در سطح شهر ارتباط دو سويه اي برقرار كند.

انتهای پیام/

طرح فروش 6 محصول سایپا اعلام شد

قیمت بازار آزاد هیچ ارتباطی به خودروساز ندارد/ در حال حاضر قرعه‌کشی می‌تواند ابزاری برای توزیع عادلانه باشد

آغاز فروش فوق العاده 6 محصول سایپا از امروز/ خودروها 90 روزه تحويل متقاضيان مي شود

کوییک آر اتوماتیک وارد فاز تولید می‌شود

آغاز طرح جدید فروش فوق العاده سایپا از فردا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی