پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایت آگهی فروش خودرو

انتشار قیمت در آگهی ها تاثیری در بازار ندارد

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی گفت: انتشار قیمت ها در آگهی های اینترنتی در بازار نمی تواند تاثیری به دنبال داشته باشد. رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی در گفت و گو با پایگاه خبری جوان خودرو در خصوص بازگشت قیمت ها به آگهی های اینترنتی بیان […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۹

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی گفت: انتشار قیمت ها در آگهی های اینترنتی در بازار نمی تواند تاثیری به دنبال داشته باشد.

رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی در گفت و گو با پایگاه خبری جوان خودرو در خصوص بازگشت قیمت ها به آگهی های اینترنتی بیان کرد: چند روزی است که مجددا با دستور مقامات قضایی، انتشار قیمت در آگهی های اینترنتی خودرو بازگشته و با بررسی متوجه شدیم که در حال حاضر مشکلی از این سمت در بازار وجود ندارد. البته سال گذشته هم که انتشار قیمت در آگهی های اینترنتی ممنوع اعلام شد مجددا با بررسی میدانی و کارشناسی اعلام کردیم که این موضوع تاثیر چندانی در بازار به دنبال نخواهد داشت.

الفت نسب معتقد است که عرضه کم خودرو در بازار و سوداگری برخی از افراد از شرایط بازار سبب می شود تا قیمت ها افزایش پیدا کند و انتشار قیمت ها در آگهی های اینترنتی در بازار نمی تواند تاثیری به دنبال داشته باشد.

به گفته وی، در حال حاضر برخی از سایت ها به منظور جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار و ارائه قیمت های نجومی و سلیقه ای در بازار خودرو، پس از ثبت قیمت توسط کاربر آن قیمت را با استفاده از کارشناسان و فعالان بازار بررسی می کنند تا اگر قیمت ها نامتعارف بود آن را منتشر نکنند.

انتهای پیام/

آیا حذف قیمت خودرو از آگهی اینترنتی تاثیری بر بازار داشته است؟

نسخه درمان بازار خودرو چیست؟/ دادستانی به نرخ‌گذاری سایت‌های فروش ورود کند

وزیر صنعت برای اخلال در سایت های فروش خودرو تذکر گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی