پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کلاهبرداری_پیامکی

کلاهبرداری پیامکی با وام خودرو

وام خودرو به منظور افزایش قدرت خرید مشتریان و تحرک در بازار در نظر گرفته شده است اما حالا کلاهبرداری پیامکی با استفاده از وام خودرو انجام می شود. به نقل از تسنیم ،دولت اخیراً برای رونق بازار خرید و فروش خودرو که چند ماهی است در رکود بی سابقه ای قرار دارد تصمیم به […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۶ آبان ۱۳۹۴

وام خودرو به منظور افزایش قدرت خرید مشتریان و تحرک در بازار در نظر گرفته شده است اما حالا کلاهبرداری پیامکی با استفاده از وام خودرو انجام می شود.

به نقل از تسنیم ،دولت اخیراً برای رونق بازار خرید و فروش خودرو که چند ماهی است در رکود بی سابقه ای قرار دارد تصمیم به ارائه وام ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو با نرخ سود ۱۶ درصد گرفت. براساس این مصوبه خریداران می‌توانند معادل ۸۰ درصد قیمت خودرو تا سقف ۲۵ میلیون از این وام استفاده کنند. هر چند اجرایی شدن این وام به بعد از ۱۵ آبان ماه موکول شده است ولی تاکنون مسئولان اطلاع رسانی درباره جزئیات نحوه پرداخت این وام نکرده اند و ظاهراً هنوز سازوکار پرداخت این وام در دولت هم نهایی نشده است. در عین حال این روزها برخی با ارسال پیامک‌هایی با مضمون وعده اعلام جزئیات وام ۲۵ میلیونی خودرو برای خود محملی برای کسب درآمد ایجاد کرده اند.

کلاهبرداری پیامکی_وام خودرو-2

به عنوان نمونه، در پیامکی که به صورت انبوه به تلفن های همراه شهروندان ارسال شده، با وعده اعلام جزیئات وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو با سود ۱۶ درصد ، برای دریافت اطلاعات تکمیلی از مردم تقاضای ۱۰۰ تومان جهت عضویت و ارسال اطلاعات می کند.

کلاهبرداری پیامکی_وام خودرو-2کلاهبرداری پیامکی_وام خودرو-2باز پرداخت وام خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی