پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه قطعات خودرو

افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو با حضور وزیر صمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران، 3 نمایشگاه قطعات خودرو، صنایع معدن و ماشین آلات و نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، کامپوزیت و آبکاری را افتتاح و بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ۱۹۰ شرکت و واحد تولیدی در حوزه قطعات و لوازم جانبی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹

وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران، 3 نمایشگاه قطعات خودرو، صنایع معدن و ماشین آلات و نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، کامپوزیت و آبکاری را افتتاح و بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

۱۹۰ شرکت و واحد تولیدی در حوزه قطعات و لوازم جانبی خودرو، آخرین توانمندی ها و محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه از یازدهم تا چهاردهم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آورد و از نزدیک در گفت و گو با تولیدکنندگان در جریان مهمترین ظرفیتها، مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

ارائه آخرین توانمندی ها در حوزه ساخت داخل قطعات و ملزومات ساخت خودرو از مهمترین نکات برگزاری این نمایشگاه است.

این نمایشگاه با رعایت کامل تمامی پروتکل ها و دستورالعملهای ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می‌شود.

آغاز به ‌کار نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات با حضور وزیر صمت

علیرضا رزم حسینی پس از افتتاح این نمایشگاه در بازدید از بخش‌های مختلف آن، از نزدیک با تولیدکنندگان و فعالان این حوزه گفتگو کرد و در جریان مهم‌ترین ظرفیت‌ها، مسایل، دغدغه‌ها و مشکلات آنها قرار گرفت.

« ایران کان مین ۱۳۹۹» به مدت چهار روز، از یازدهم تا چهاردهم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

در این دوره از نمایشگاه که شانزدهمین دوره آن می‌باشد، ۱۰۴ شرکت آخرین توانمندی ها و محصولات خود را در ۴ سالن مجزا در نمایشگاه بین المللی تهران در معرض نمایش گذاشتنه اند.

کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه؛ ماشین آلات معدنی و متعلقات، دستگاه ها، تجهیزات و ماشین آلات خاکبرداری، انواع ماشین آلات و تجهیزات حفاری، سنگهای قیمتی و گرانبها، سیستمهای تهویه معادن، نرم افزارها و سیستم های پردازش داده های معدنی، تکنولوژی های نوین در صنعت و معدن، انواع کمپرسور و پمپ، شرکت‌ها و پیمانکاران معدنی و …هستند.

افتتاح نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، کامپوزیت و آبکاری با حضور وزیر صمت

وزیر صمت همچنین از واحدها و شرکتهای تولیدی مستقر در این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

در این دوره از نمایشگاه که بیستمین دوره می باشد، ۷۲ شرکت و واحد تولیدی تازه‌ترین محصولات خود را در معرض نمایش قرار داده اند.

این نمایشگاه از یازدهم تا چهاردهم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در روزهای برگزاری نمایشگاه مورد تاکید می باشد و این نمایشگاه با رعایت کامل مصوبات ستاد ملی کرونا فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی دایر است.

همچنین مخاطبان عمومی نیز از این نمایشگاه به صورت مجازی می‌توانند دیدن نمایند.

در ۴ روز برگزاری این نمایشگاه، شرکت‌های مهم در حوزه رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری تازه‌ترین محصولات خود را در دو سالن مجزا( سالنهای پنج و شش نمایشگاه بین المللی تهران) در معرض نمایش قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

شرکت کروز در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو حضور می یابد

ایجاد کنسرسیوم تولید خودرو در تبریز

مرکز تحقیق و نوآوری کروز با سرمایه گذاری صد در صدی بخش خصوصی راه اندازی شده است

گام های بلند کروز در داخلی سازی قطعات محسوس است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی