پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس نو

ناوگان عمومی پایتخت تازه نفس می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود بخش دوم اتوبوس ها و مینی بوس های جدید به ناوگان عمومی پایتخت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری تمام تلاش خود را بر تامین ناوگان […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود بخش دوم اتوبوس ها و مینی بوس های جدید به ناوگان عمومی پایتخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری تمام تلاش خود را بر تامین ناوگان اتوبوسرانی از کارخانه های تولید داخلی انجام داده است، گفت: تا هفته آینده و همزمان با دهه فحر دومین بخش از اتوبوس ها و مینی بوس‌های جدید وارد پایتخت می شود.

‎وی به دغدغه مدیریت شهری در ساماندهی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت و توان تولیدات داخلی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران را که هم اکنون حدود ۶۲ درصد آن فرسوده است، نوسازی و بازسازی کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه هماهنگی لازم برای خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید صورت گرفته که ورود و بهره برداری از ۲۵۰ دستگاه آن تا پایان سال تکمیل می شود، خاطر نشان کرد: قراردادهای دیگری هم در حال انجام است و همه این اقدامات برای بهبود و ارتقای خدمات رسانی به شهروندان عزیز تهرانی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌ های شهری کشور: علاقه‌ای به واردات نداریم/ مقیمی: ظرفیت تولید سالانه پنج هزار دستگاه اتوبوس وجود دارد

با همکاری وزارت کشور و سایپا می‌توان به نیاز کشور در حمل و نقل عمومی پاسخ داد

گروه خودروسازی سایپا توان نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور را دارد/ ۷۰ درصد ناوگان حمل و نقل کشور فرسوده است

گروه خودروسازی سایپا در خودروهای تجاری پروژه‌های بزرگ و ملی دارد/ سایپا؛ در تولید خودرو تجاری رتبه اول کشور را دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی