پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه قطعات خودرو

صرفه‌جويی بیش از ۲ میلیون یورو در شرکت ماليبل سایپا با قطع وابستگي به واردات

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، شرکت مالیبل سایپا دستاوردهای خود در حوزه داخلی سازی را به نمایش گذاشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت مالیبل سایپا که بزرگترین شرکت ریخته گری در صنعت خودروسازی کشور است در نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو محصولات تولیدی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، شرکت مالیبل سایپا دستاوردهای خود در حوزه داخلی سازی را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مالیبل سایپا که بزرگترین شرکت ریخته گری در صنعت خودروسازی کشور است در نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو محصولات تولیدی خود در بخش های ریخته گری چدن و آلومینیوم و همچنین قطعات ماشین کاری شده را در معرض دید عموم قرار داد.

بخش دیگری از محصولات تولیدی مالیبل كه در نمايشگاه قطعات خودرو عرضه شد، اختصاص به قطعات ریخته‌گری خودروی شاهین است که با تکیه بر دانش روز و توانمندی های کارشناسان و کارکنان مالیبل تولید شده است.

ارائه دستاوردهای داخلی‌سازی که باعث بی اثر کردن تحریم ها و کاهش ارزبری شده است نیز از دیگر بخش های غرفه مالیبل سایپا در این نمایشگاه بود.‌

توجه به ظرفیت های درونی برای تحقق جهش تولید و قطع وابستگی های خارجی موجب شد تا شرکت مالیبل طی اقداماتی مهم و موثر، صرفه‌جویی بیش از ۲ میلیون یورویی را رقم بزند.

در شرایطی که تحريم صنعت كشور را هدف گرفته بود مجموعه مالیبل سایپا با عزم جزم مهندسان داخلي توانست تحریم های دشمنان را بی اثر كند و در راستاي تحقق جهش تولید و اقتصاد مقاومتي گام بردارد.

شرکت مالیبل به همراه تعدادی دیگر از شرکت های زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی، قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو حضور یافته است.

انتهای پیام/

داخلي سازی ۱۲ قطعه در شرکت کمک ‌فنر ایندامین سایپا

حضور مگاموتور در نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو/ دعوت از مجموعه هاي دانش بنيان براي حضور در غرفه مگاموتور

حضور پررنگ شركت سازه گستر سایپا در نمايشگاه قطعات خودرو

دولت حداقل سهام را در صنعت خودرو دارد، اما تصدی گری صد در صدی دارد!

کاهش 4.7 تولید انواع خودرو در دی ماه نسبت مدت مشابه سال گذشته

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی