پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

گردهمایی بزرگ ب ام و سواران پرشیا خودرو همراه با هدیه نفیس و ارزشمند

مراسم “گردهمایی بزرگ ب ام و سواران پرشیا خودرو” با هدف جلب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان پرشیا خودرو و صاحبان خودروهای ب ام و در روز جمعه 17 بهمن ماه از ساعت 11 الی 13 در مجموعه دفترمرکزی پرشیا خودرو برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مراسم “گردهمایی بزرگ ب ام و سواران […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

مراسم “گردهمایی بزرگ ب ام و سواران پرشیا خودرو” با هدف جلب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان پرشیا خودرو و صاحبان خودروهای ب ام و در روز جمعه 17 بهمن ماه از ساعت 11 الی 13 در مجموعه دفترمرکزی پرشیا خودرو برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مراسم “گردهمایی بزرگ ب ام و سواران پرشیا خودرو” با هدف جلب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان پرشیا خودرو و صاحبان خودروهای ب ام و در روز جمعه 17 بهمن ماه از ساعت 11 الی 13 در مجموعه دفترمرکزی پرشیا خودرو برگزار می‌شود.

شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران با هدف جلب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان خود و صاحبان خودروهای ب ام و روز جمعه 17 بهمن ماه اقدام به برگزاری “گردهمایی بزرگ ب ام و سواران پرشیا خودرو” می‌کند.

این گردهمایی همزمان با جشنواره سراسری فروش زمستانی پرشیا خودرو؛ “ب ام و شما” برگزار شده و شرکت‌کنندگان ضمن حضور در این گردهمایی می‌توانند از تخفیف‌های ویژه جشنواره در زمینه فروش و خدمات پس از فروش برخوردار شوند. همچنین در پایان این گردهمایی از میان افراد شرکت‌کننده، به قید قرعه به یک نفر هدیه ارزشمند و نفیس “نصب کاورمحافظتی بدنه” تعلق می‌گیرد.

از تمامی علاقمندان و صاحبان خودروهای ب ام و دعوت می‌شود، روز جمعه 17 بهمن ماه 1399 از ساعت 11 الی 14در مجموعه مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج حضور بهم رسانند. هموطنان عزیز همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 0214591 داخلی 3 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام /

جشنواره سراسری فروش زمستانی پرشیا خودرو؛ “ب ام و شما”

پرشیا ساین ، از قطعات، روغن موتور و اکتان بوستر اختصاصی ب ام و تا اکسسوریز خاص

فروش ویژه کالکشن های جدید و زمستانی اکسسوری و لایف استایل اورجینال ب ام و و مینی در فروشگاه آنلاین پرشیا خودرو

جشنواره خدمات و تخفیف‌های استثنائی نمایندگی پرشیا خودرو 121 بلوار ارتش تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی