پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دبیر انجمن سازندگان قطعات خودرو

«تارا» منجی و پیشران صنعت خودروی کشور است

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در مراسم افتتاح خط تولید بوستر ترمز خودروی تارا، گفت: امروز محصولی به نام تارا در کشور داریم که نجات دهنده صنعت خودرو و پیشران ما شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مازیار بیگلو با بیان این‌که امروز طرحی نو در انداختیم، خطاب به وزیر […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۹

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در مراسم افتتاح خط تولید بوستر ترمز خودروی تارا، گفت: امروز محصولی به نام تارا در کشور داریم که نجات دهنده صنعت خودرو و پیشران ما شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مازیار بیگلو با بیان این‌که امروز طرحی نو در انداختیم، خطاب به وزیر صمت افزود: برخلاف همیشه که دغدغه خاطر شما بودیم، امروز سعی کردیم آرامش خاطر شما را فراهم آوریم و بگوییم که صنعت خودروسازی و قطعه سازی دوران سخت تحریم ها را با حمایت وزارت صمت و مجلس شورای اسلامی گذرانده است.

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو با بیان این‌که ما قطعه سازان در کنار مردم که ولی نعمتان و مشتریان ما هستند، در خط مقدم جنگ اقتصادی ایستاده ایم، اظهار کرد: روزی که تحریم ها آغاز شد، همه تصور می کردند که عمر صنعت قطعه سازی و خودروسازی کشور به یک ماه هم نمی رسد. امروز دو سال سخت را گذرانده ایم و خودرو را به تیراژ خوبی رسانده ایم.

قائم مقام شرکت آذین تنه، هم چنین عنوان کرد: اگر همت و تصمیم نهایی گرفته شود و وضعیت قیمت گذاری صنعت خودرو یک بار برای همیشه روشن شود، ما خیلی بهتر از این کار خواهیم کرد و هر سال شاهد خواهیم بود که خودروی تارای دیگری در این کشور تولید می‌شود و مردم را راضی نگه می‌دارد.

گفتنی است، امروز خط تولید بوستر ترمز محصول تارا با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در شرکت آذین تنه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

افتتاح خط توليد ترمز تارا توسط وزير صمت

قرارداد تولید و تحویل ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس

تولید انبوه رانا شش سرعته پانوراما، به‌زودی

دولت حداقل سهام را در صنعت خودرو دارد، اما تصدی گری صد در صدی دارد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی