پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس

به توان تولیدکنندگان داخلی ایمان داریم

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در مراسم افتتاح خطوط تولید قطعات تارا در شرکت آذین تنه، با اشاره به لزوم عقد قرارداد خودروسازان با قطعه سازان داخلی به منظور جلوگیری از وابستگی به خارج از کشور، گفت: امیدواریم با اعتماد و همکاری با قطعه سازان شاهد شکوفایی هر چه بیش‌تر و استفاده […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۹

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در مراسم افتتاح خطوط تولید قطعات تارا در شرکت آذین تنه، با اشاره به لزوم عقد قرارداد خودروسازان با قطعه سازان داخلی به منظور جلوگیری از وابستگی به خارج از کشور، گفت: امیدواریم با اعتماد و همکاری با قطعه سازان شاهد شکوفایی هر چه بیش‌تر و استفاده از ظرفیت های داخلی باشیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عزت الله اکبری تالارپشتی، به تلاش ها و اقدامات وزیر صمت برای توسعه صنایع کشور، به ویژه خودروسازی اشاره کرد و افزود: وزیر صمت با تعصبی که به بخش خصوصی و قطعه سازی دارد، در جهت تعامل، همکاری و رفع موانع تولید تلاش کرده است.

به گفته وی، بخش خصوصی از ظرفیت های مالی، فنی و تعهد لازم برخودار است و دولت باید از طریق سیاست‌گذاری، راه را برای توسعه بدون دخالت در این حوزه فراهم آورد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که مجلس این امکان را به قطعه سازان خواهد داد که گام های توسعه را با آرامش بردارند، به مدیران شرکت های خودرو سازی پیشنهاد داد که دست شرکت های قطعه ساز را گرفته و از ظرفیت های شرکت های داخلی استفاده کنند.

اکبری در ادامه با بیان این‌که تلاش ما کمک به دولت و بخش خصوصی و نیز حمایت همه جانبه از آنها است، تصریح کرد: به این ترتیب علاوه بر توفیق آنها در دستیابی به تولیدات داخلی، سریع تر وارد بازارهای جهانی خواهند شد.

وی افزود: باور داریم تولیدکنندگان داخلی از توان لازم برخوردارند و دولت و مجلس در تلاش برای رفع مقررات دست و پا گیر، به قطعه سازان داخلی فرصت می دهند تا نیاز کشور را برطرف کنند.

انتهای پیام/

«تارا» منجی و پیشران صنعت خودروی کشور است

افتتاح خط توليد ترمز تارا توسط وزير صمت

قرارداد تولید و تحویل ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس

دولت حداقل سهام را در صنعت خودرو دارد، اما تصدی گری صد در صدی دارد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی