همزمان با دهه مبارک فجر و به منظور هماندیشی و ارتقای کیفیت فروش و خدمات پس از فروش، همایش سراسری نمایندگیهای مجاز ومدیران دفاتر منطقهای با حضور مدیر عامل گروه صنعتی ایرانخودرو بهصورت برخط برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این همایش که در شرکت ایساکو صورت گرفت، مدیران ارشد گروه صنعتی […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
در این همایش که در شرکت ایساکو صورت گرفت، مدیران ارشد گروه صنعتی ایرانخودرو ضمن ارتباط مستقیم آنلاین (به منظور حفظپروتکلهای بهداشتی) با نمایندگیهای مجاز، مسایل و مشکلات حوزه فروش و خدمات پس از فروش را بررسی و برای بهینهسازیخدمات به مشتریان، راهکارهای اجرایی ارایه کردند.
در این نشست، فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایرانخودرو با تقدیر از نمایندگان مجاز گفت: نمایندگیها با دارا بودن ظرفیتهایبالای اطلاعرسانی و ارتباط مستقیم با مشتریان، میتوانند به عنوان پیشانی مجموعه، باعث ارتقای رضایت آنان شوند.
مقیمی در ادامه، به عرضه محصولات جدید اشاره کرد و گفت: در اسفند سال جاری، محصول «تارا» به تولید انبوه خواهد رسید وامیدواریم که سالی یک محصول جدید در ایرانخودرو طراحی و تولید شود.
مدیر عامل گروه صنعتی ایرانخودرو گفت: تمامی موارد مطرحشده در این جلسه مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت و امیدواریم کهبا شروع قرن جدید، شاهد شکوفایی و توسعه صنعت خودرو به خصوص ایرانخودرو با همکاری نمایندگیهای مجاز باشیم.
بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش شرکت ایرانخودرو نیز ضمن ارائه گزارشی به حاضران، از اقدامات در دست انجام برای بهبودوضعیت کسبوکار نمایندگیها و به دنبال آن، افزایش رضایت مشتریان خبر داد.
مهدی مونسان مدیر عامل شرکت ایساکو در این برنامه با اشاره به اقدامات انجامشده برای کسب رتبه اول خدمات پس از فروش در سالجاری گفت: افزایش رضایت مشتریان، نقطه عطف فعالیتهای شرکتهای خدماتی است و بدون توجه به نیازها و خواستههای آنان، تلاشدر حوزه خدمات پس از فروش امری نامفهوم است.
در این همایش، نمایندگیهای حاضر ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، مسایل و مشکلات مربوط به خود و مشتریان را اعلامکردند.
در ابتدای همایش نیز ماشاءا… وردینی معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو، نمایندگیها را مهمترین شرکای تجاری در امرخدمترسانی به مشتریان دانست و گفت: در شرکت ایساکو، جلسات متعددی به منظور بررسی مشکلات نمایندگیها با انجمن صنفی ودفاتر منطقهای برگزار میشود و در خصوص خواستهها و نیازمندیهای ایشان تا حد امکان اقدامات لازم به انجام رسیده است.
یادآور میشود، شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو با همراهی و همکاری نمایندگیهای مجاز، در آذرماه سال جاری موفق شد باصعودی چشمگیر نسبت به سال گذشته، 17 امتیاز در شاخص رضایت مشتری رشد کند و بالاترین امتیاز این شاخص را در تاریخخدمات پس از فروش ایرانخودرو به خود اختصاص دهد.
انتهای پیام/
دیدگاه خود را بنویسید