شرکت مدیران خودرو قصد دارد در راستای تکریم بیشتر مشتریان، طرح ویژه خدمات پس از فروش با نام ” کمپین زمستانی شرکت مدیران خودرو ” را از ۲۵ بهمن تا 6 اسفندماه برگزار کند. در این طرح تمام مشتریان می توانند از 20درصد تخفیف خرید قطعات (شامل تمامی قطعات مصرفی، تصادفی و موتوری و گیربکسی) […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛
در ادامه این نشست فرید نوروزیان، مدیر شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت: هدف از اجرای این کمپین، افزایش رضایتمندی مشتریان و سهیم بودن در هوای پاکیزه است تا بتوانیم شعار مدیران خودرو که “همراه همیشگی” است را پررنگ تر به نمایش بگذاریم
بزرگترین بلای سال اخیر یعنی کرونا ، باعث شده که مردم کمتر به مراکز خدماتی برای تعمیر و سرویس های دوره ای خودروی خود مراجعه کنند، که این موضوع به نوعی می تواند خسارت های احتمالی به خودرو را افزایش دهد. بنابراین شرکت مدیران خودرو کمپین زمستانی با تخفیف ویژه را طراحی کرد تا بتواند به عنوان عامل مشوق، به خانواده 400 هزار دستگاهی محصولات مدیران خودرو خدمت رسانی کند.
این کمپین شامل بازدید رایگان (با حداقل 19 آیتم که کنترل و بررسی می شوند) و نیز تخفیف 20 درصدی روی فاکتور برای تمامی قطعات (مصرفی، تعمیری، تصادفی) و البته تا سقف حداکثر 300هزار تومان تخفیف و همچنین شرکت در قرعه کشی می شود. این طرح از 25 بهمن شروع خواهد شد که تا 6 اسفند 99 ادامه خواهد داشت.
این طرح در 88 شهر و 143 نمایندگی برای تمامی خودروهای دارا و فاقد گارانتی اجرا می شود.
بودجه ای که برای تخفیف قطعات در نظر گرفته شده بیش از 6 میلیارد تومان و برای بازدید رایگان بیش از 1 میلیارد تومان است.
وی اضافه کرد: بازدید عملکرد بخاری و کولر، بازدید سطح مایعات، بازدید نشتی مایعات، بازدید ترمز و کمربند، بازدید سیستم روشنایی خودرو و بررسی پارامترهای عملکردی موتور با دستگاه از جمله خدمات ارائه شده در کمپین زمستانی مدیران خودرو است.
وی از انجام قرعه کشی برای دارندگان خودروهای مدیران خودرو که از این کمپین بهره می برند خبر داد و اضافه کرد: زمان قرعه کشی 20 تا 25 اسفند خواهد بود و از 200 هزار تا 10 میلیون تومان جوایز نقدی و اعتباری به مشتریان اهدا خواهد شد که روی شاسی خودرو لحاظ می شود و مشتریان می توانند در خدمات پس از فروش از آن بهره مند شوند.
در ادامه، حائری مسئول واحد فناوری و آی تی مدیران خودرو، در خصوص موبایل اپلیکیشن مدیران خودرو گفت: در سال های اخیر بر اساس نیازهای مشتریان و بدون کپی برداری از نمونه های مشابه، این برنامه تهیه شده است. این اپلیکیشن در دو نسخه وب و اندروید طراحی شده که قابلیت هایی از جمله نوبت دهی شبکه نمایندگی
این اپلیکیشن در دو نسخه وب و اندروید طراحی شده که قابلیت هایی نظیر نوبت دهی شبکه نمایندگی، پیگیری مراحل تعمیرات، استعلام قیمت قطعات یدکی و اجرت ها ، سابقه مراجعه به نمایندگی و همچنین درخواست امداد شبانه روزی را داراست. اگر مشتری نیاز به امداد در محل داشته باشد، با ورود به اپلیکیشن موقعیت یابی می شود و بلافاصله نزدیکترین امدادگر برای اعزام به محل آفیش می شود.
وی افزود: برای شرکت در قرعه کشی کمپین زمستانی مدیران خودرو ، نصب این اپلیکیشن الزامی است.
انتهای گزارش/
دیدگاه خود را بنویسید