پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش مدیران خودرو (1)

کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو با تخفیف ویژه (از 25 بهمن تا 6 اسفند99)

شرکت مدیران خودرو قصد دارد در راستای تکریم بیشتر مشتریان، طرح ویژه خدمات پس از فروش با نام ” کمپین زمستانی شرکت مدیران خودرو ” را از ۲۵ بهمن تا 6 اسفندماه برگزار کند. در این طرح تمام مشتریان می توانند از 20درصد تخفیف خرید قطعات (شامل تمامی قطعات مصرفی، تصادفی و موتوری و گیربکسی) […]

javankhodro
شنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

شرکت مدیران خودرو قصد دارد در راستای تکریم بیشتر مشتریان، طرح ویژه خدمات پس از فروش با نام ” کمپین زمستانی شرکت مدیران خودرو ” را از ۲۵ بهمن تا 6 اسفندماه برگزار کند. در این طرح تمام مشتریان می توانند از 20درصد تخفیف خرید قطعات (شامل تمامی قطعات مصرفی، تصادفی و موتوری و گیربکسی) تا سقف 300هزار تومان و همچنین بازدید فنی رایگان بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

محمد حسن گرمان مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو ( MVS ) ، در نشست خبری معرفی خدمات این کمپین با اشاره به مشکلات تامین ارز گفت: عمده قطعات مدیران خودرو وارداتی است اما با این حال مزیت این شرکت را باید تعهد شریک خارجی این شرکت نسبت به سایر شرکای خارجی در زمان تحریم دانست به طوری که هم اکنون میزان قابل توجهی سفارش گذاری قطعات انجام شده است. درست است که تحریم هستیم اما نباید نسبت به تامین رضایت مشتری غفلت کنیم و باید از هر طریقی نیاز آنها را تامین کنیم.
خدمات پس از فروش مدیران خودرو (1)
وی با اشاره به اینکه موجودی انبار قطعات این شرکت بیش از 2 برابر شده افزود: نرخ تامین قطعات در ماه های قبل به شدت کاهش پیدا کرده بود اما در حال حاضر این کسری ها کاملا جبران شده است و هیچ کمبودی متوجه محصولات چری و ام وی ام نیست.
گرمان در ادامه با بیان این که در سال ۹۸ به دلیل مناسب بودن شرایط، تنها ۳۳ میلیون تومان جریمه دموراژ یا خواب کانتیتر پرداخت شد،تصریح کرد:  در سال جاری ناگزیر به پرداخت ۴ میلیارد تومان هزینه جریمه توقف کانتینر هستیم. هم اکنون به میزان قابل توجهی قطعه در گمرکات، مبدا و برروی کشتی داریم و در اوضاع کنونی یکی از بهترین شرکت ها در حوزه فروش، تحویل به موقع و نداشتن خودروهای معوق و جلب رضایت مشتری هستیم.
وی افزود: خیلی ها تصور می کنند که با فروش خودرو، تعهد نسبت به مشتری به پایان می رسد، اما به عقیده ما تازه برنامه شروع می شود و اصل ماجرا خدمات پس از فروش است که می تواند مشتری را راضی نگه دارد. کسب مقام پنجم در رتبه دوم خدمات پس از فروش در جدولی با 16 رقیب ، افتخار خوبی بود که در سال 98 برای مدیران خودرو رقم خورد. هدف مدیران خودرو جهش به رتبه اول در سال 99 است که انشاالله حاصل خواهد شد.
گرمان در ادامه گفت: برای این که خودروها به استاندارد ظاهری و فنی نزدیک شود فعالیت زیادی در نمایندگی ها انجام شده و یکی از پارامترهای اصلی ارتقای نمایندگی و ارزیابی فرایندهای داخلی است. بنابراین در راستای ارتقای سطح رضایت مشتری پروژه های متعددی تعریف شده که یکی از این پروژه ها فالوآپ مشتریان است. اگر نماینده ای کم کاری کند حتما با او برخورد جدی می شود.
وی با بیان این که براساس این طرح، خدمات از طریق 143 نمایندگی در سراسر کشور ارایه می شود، تصریح کرد: در همین حال پروژه حداقل موجودی قطعات تند مصرف در حال انجام است، ضمن آن که تمام خودروهای برگشتی از شبکه نمایندگی در بازه زمانی تعریف شده حوزه مهندسی، مورد پایش قرار گرفته و اقدامات اصلاحی بر روی خودروی برگشتی انجام می شود.

هدف از برگزاری کمپین زمستانی مدیران خودرو چیست؟

در ادامه این نشست فرید نوروزیان، مدیر شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت: هدف از اجرای این کمپین، افزایش رضایتمندی مشتریان و سهیم بودن در هوای پاکیزه است تا بتوانیم شعار مدیران خودرو که “همراه همیشگی” است را پررنگ تر به نمایش بگذاریم

خدمات پس از فروش مدیران خودرو (1).

بزرگترین بلای سال اخیر یعنی کرونا ، باعث شده که مردم کمتر به مراکز خدماتی برای تعمیر و سرویس های دوره ای خودروی خود مراجعه کنند، که این موضوع به نوعی می تواند خسارت های احتمالی به خودرو را افزایش دهد. بنابراین شرکت مدیران خودرو کمپین زمستانی با تخفیف ویژه را طراحی کرد تا بتواند به عنوان عامل مشوق، به خانواده 400 هزار دستگاهی محصولات مدیران خودرو خدمت رسانی کند.

این کمپین شامل بازدید رایگان (با حداقل 19 آیتم که کنترل و بررسی می شوند) و نیز تخفیف 20 درصدی روی فاکتور برای تمامی قطعات (مصرفی، تعمیری، تصادفی) و البته تا سقف حداکثر 300هزار تومان تخفیف و همچنین شرکت در قرعه کشی می شود. این طرح از 25 بهمن شروع خواهد شد که تا 6 اسفند 99 ادامه خواهد داشت.

این طرح در 88 شهر و 143 نمایندگی برای تمامی خودروهای دارا و فاقد گارانتی اجرا می شود.

بودجه ای که برای تخفیف قطعات در نظر گرفته شده بیش از 6 میلیارد تومان و برای بازدید رایگان بیش از 1 میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: بازدید عملکرد بخاری و کولر، بازدید سطح مایعات، بازدید نشتی مایعات، بازدید ترمز و کمربند، بازدید سیستم روشنایی خودرو و بررسی پارامترهای عملکردی موتور با دستگاه از جمله خدمات ارائه شده در کمپین زمستانی مدیران خودرو است.

وی از انجام قرعه کشی برای دارندگان خودروهای مدیران خودرو که از این کمپین بهره می برند خبر داد و اضافه کرد: زمان قرعه کشی 20 تا 25 اسفند خواهد بود و از 200 هزار تا 10 میلیون تومان جوایز نقدی و اعتباری به مشتریان اهدا خواهد شد که روی شاسی خودرو لحاظ می شود و مشتریان می توانند در خدمات پس از فروش از آن بهره مند شوند.

در ادامه، حائری مسئول واحد فناوری و آی تی مدیران خودرو، در خصوص موبایل اپلیکیشن مدیران خودرو گفت: در سال های اخیر بر اساس نیازهای مشتریان و بدون کپی برداری از نمونه های مشابه، این برنامه تهیه شده است.  این اپلیکیشن در دو نسخه وب و اندروید طراحی شده که قابلیت هایی از جمله نوبت دهی شبکه نمایندگی

این اپلیکیشن در دو نسخه وب و اندروید طراحی شده که قابلیت هایی نظیر نوبت دهی شبکه نمایندگی، پیگیری مراحل تعمیرات، استعلام قیمت قطعات یدکی و اجرت ها ، سابقه مراجعه به نمایندگی و همچنین درخواست امداد شبانه روزی را داراست. اگر مشتری نیاز به امداد در محل داشته باشد، با ورود به اپلیکیشن موقعیت یابی می شود و بلافاصله نزدیکترین امدادگر برای اعزام به محل آفیش می شود.

وی افزود: برای شرکت در قرعه کشی کمپین زمستانی مدیران خودرو ، نصب این اپلیکیشن الزامی است.

انتهای گزارش/

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی