پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هایپر تایر

چرخش هایپرتایر به شرق تهران / دومین پایگاه نخستین استارتاپ لاستیک کشور افتتاح شد

هایپرتایر یک استارت‌آپ فعال در حوزه فروش آنلاین و بالانس و نصب در محل انواع لاستیک است که نیاز آن در بازار تایر کشور همواره احساس می‌شد. این مجموعه نوآورانه از همان ابتدا به علت پاسخگویی به یک نیاز پنهان در بازار لاستیک و تایر کشورمان، خصوصا در حوزه آنلاین آنچنان خوش درخشید که اکنون […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

هایپرتایر یک استارت‌آپ فعال در حوزه فروش آنلاین و بالانس و نصب در محل انواع لاستیک است که نیاز آن در بازار تایر کشور همواره احساس می‌شد. این مجموعه نوآورانه از همان ابتدا به علت پاسخگویی به یک نیاز پنهان در بازار لاستیک و تایر کشورمان، خصوصا در حوزه آنلاین آنچنان خوش درخشید که اکنون در آستانه ورود به پنجمین سال فعالیت، آغاز به کار مرکز خدمات دوم خود در شرق پایتخت را جشن گرفته است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

گردش به راست هایپرتایر

هایپرتایر با هدف تبدیل بازار سنتی لاستیک و تایر انواع خودرو و آپاراتی‌ها به یک پایگاه مدرن بر اساس خدمات دیجیتال و آنلاین، چهار سال پیش رسما فعالیت خود را استارت زد و روز دوشنبه بیستم بهمن ماه سال 1399 در کنار رونمایی از وب‌سایت جدید و توسعه ناوگان خودروهای بالانس و نصب در محل به 20 دستگاه، مرکز خدمات جدیدی را در شرق تهران افتتاح کرد. مرکز خدمات جدید این مجموعه در راستای توسعه فعالیت‌ها و در پی موفقیت شعبه غرب تهران طی سال‌های گذشته صورت گرفت.

هایپرتایر و آغاز پنجمین سال فعالیت

ساسان فرقدین، مدیرعامل و موسس هایپرتایر طی سخنانی در مراسم افتتاحیه شعبه شرق تهران در زمینه راه‌اندازی این استارت‌آپ گفت: «ایده اولیه راه‌اندازی هایپرتایر پس از مدتی فعالیت در بازار سنتی لاستیک در تیر ماه 95 شکل گرفت و اولین خودرو خدمات سیار در شهریور ماه خریداری و تجهیز شد. همزمان پروژه طراحی وب سایت را نیز آغاز و در نهایت در روز 23 بهمن ماه از این استارت‌آپ رونمایی کردیم.»

مدیرعامل هایپرتایر در زمینه هدف از راه‌اندازی شعبه شرق این مجموعه نیز اضافه کرد: «نخستین مرکز خدمات هایپرتایر در منتهی‌الیه غرب تهران قرار دارد و از آنجایی که هدف ما پوشش تمامی مناطق 22گانه پایتخت است، تصمیم گرفتیم نقطه دسترسی جدیدی در شرق تهران نیز ایجاد کنیم.»

فرقدین در تشریح مشخصات مرکز جدید شرق تهران نیز گفت: «این مرکز که در خیابان احسان و مجاورت بزرگراه زین‌الدین واقع شده با وسعت 360 متر به دو یونیت مدرن نصب مجهز است و امکان ذخیره حدود هزار حلقه لاستیک در آن وجود دارد.» فرقدین مهمترین مزایای مرکز جدید هایپرتایر را دسترسی مناسب به بزرگراه‌ها همچنین حضور 4 تا 5 خودرو خدمات سیار در آن به‌عنوان پایلوت شرق دانست.

وی همچنین گستره فعالیت کنونی هایپرتایر را استان‌های تهران و البرز عنوان کرد و افزود: «نخستین مرکز خدمات ما در غرب تهران افتتاح شد و انبار اصلی ما نیز در این مرکز قرار دارد. شعبه غرب هایپرتایر با وسعتی معادل 3500 متر که شامل دو سوله 750 متری است، مساحتی در حدود 2 هزار متر فضای باز دارد و 4 یونیت مدرن نصب ثابت در آن آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی هستند.» فرقدین ادامه داد: «هایپرتایر در این مرکز امکان ذخیره‌سازی بیش از 20 هزار حلقه انواع لاستیک سواری را فراهم آورده است.»

هایپرتایر به زبان ساده چه فعالیتی انجام می‌دهد؟

هایپرتایر به بیان ساده یک فروشگاه بزرگ فروش و سفارش آنلاین انواع لاستیک و تایر و یک آپاراتی با تجهیزات مدرن در بستر وب است که لاستیک‌های ایرانی را با نرخ دولتی عرضه می‌کند و تایرهای خارجی در آن معمولا از فروشگاه‌های سراسر کشور قیمت پایین‌تری دارند و با گارانتی رسمی 5 ساله در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. هایپرلاستیک بستری برای فروش انواع لاستیک‌های ایرانی و خارجی با امکان بالانس و نصب در محل یا در مراکز خدمات این مجموعه در غرب و اکنون شرق تهران است. در حال حاضر 50 نفر نیروی انسانی در هایپرتایر مشغول به کار هستند. اگر چه گفته می‌شود با آغاز به کار مرکز خدمات شرق تهران، طی 2 الی 3 ماه آینده امکان اشتغال 10 نیروی دیگر نیز فراهم خواهد شد.

موفقیت هایپرتایر به‌عنوان استارت‌آپی در بستر دیجیتال طی پاندمی کرونا بیش از هر زمان دیگر مشخص شد. به گونه‌ای که مشتریان به سادگی می‌توانستند این کالای تخصصی را در فضای وب بدون نیاز به خروج از منزل و مراجعه به یک مرکز تعمیرگاهی، خریداری و در محل بالانس و نصب کنند.

هایپرتایر آهسته اما پیوسته به پیش می‌راند

ساسان فرقدین راه‌اندازی مرکز جدید خدمات در شرق تهران را آغازی برای راهی تازه و فرنچایز برند هایپرتایر در سایر استان‌ها و توسعه شعب عنوان کرد و افزود: «ما تاکنون درخواست‌های متعددی از برخی استان‌ها نظیر خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، مازندران، فارس، اصفهان، خوزستان و… داشته‌ایم. اما به‌علت وجود برخی مشکلات در حوزه صنعت و بازار تایر همچنین محدودیت‌های منابع، در حال حاضر تصمیم گرفته‌ایم تا عادی‌سازی وضعیت صنعت و بازار لاستیک و خروج فضای کسب‌وکار این حوزه از التهاب‌های فعلی، راه‌اندازی شعب جدید در سایر استان‌ها را با عجله پیش نبریم و هم‌اکنون در حال مطالعه و بررسی روی این موضوع هستیم.» وی مدعی شد به احتمال زیاد از حدود یک سال دیگر هایپرتایر علاوه بر تهران و البرز در دیگر استان‌ها نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

موضوعی که نشان می‌دهد هایپرتایر استانداردهای خود را در راستای ارائه خدمات متمایز به مشتریان هرگز فدای توسعه بازار نخواهد کرد و اگرچه آهسته پیش می‌رود اما حرکت این استارت‌آپ در بازار پرتلاطم لاستیک کشور پیوسته و مطالعه‌شده است. بر همین اساس هایپرتایر با حذف واسطه‌ها لاستیک را با بهترین قیمت به دست مشتریان خود می‌رساند و همواره محصولات خود را از منابع اصلی و دست اول شامل تولیدکنندگان داخلی و واردکنندگان رسمی تامین می‌کند.

تفکر جدید در بازار تایر ایران

ساسان فرقدین، مدیرعامل مجموعه هایپرتایر معتقد است افتتاح مرکز خدمات شرق تهران بخشی از مسیر طی شده توسط یک استارت‌آپ در راستای تجاری‌سازی و پیشبرد فعالیت یک تفکر جدید برای ادامه فعالیت در بازار است. فرقدین درخصوص مسیر طی شده توسط هایپرتایر طی چهار سال گذشته می‌گوید: «مسیر حرکت ما ساده و بدون مشکل نبود. چرا که تصمیم گرفتیم بازار سنتی را تغییر دهیم. موضوعی که مردم الزاما آماده پذیرش آن نبودند اما تلاش کردیم با صداقت، شفافیت قیمت‌ها و خدمات، سرعت عمل و کیفیت در کنار پشتیبانی گسترده، بازار سنتی تایر را تغییر بدهیم.»

همچنین مراکز خدمات هایپرتایر در غرب و شرق تهران واقع در جاده قدیم کرج به سمت تهران، نرسیده به شیر پاستوریزه، خیابان فتح دهم و بزرگراه شهید زین‌الدین شرق، خیابان احسان، خیابان نوزدهم غربی آماده ارائه انواع خدمات به مراجعه‌کنندگان هستند.

مجموعه هایپرتایر هم‌اکنون 20 دستگاه کامیونت تجهیز شده برای بالانس و نصب تایر در محل را در راستای ارائه خدمات به متقاضیان در تهران و کرج مهیا کرده است.

 

بیشتر بخوانید: هایپر تایر / سفارش آنلاین لاستیک و نصب در محل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی