پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیگنیتی

قیمت ستاره تازه وارد گروه بهمن، اعلام شد

مدیرعامل گروه بهمن در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز خدمات خودرویی، قیمت دیگنیتی محصول جدید این شرکت را 760 میلیون تومان اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو دیگنیتی یکی از محصولات جدید گروه بهمن بوده که به زودی توسط این خودروساز روانه بازار می شود. این محصول با پیشرانه SFG15T در خط تولید بهمن […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

مدیرعامل گروه بهمن در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز خدمات خودرویی، قیمت دیگنیتی محصول جدید این شرکت را 760 میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

دیگنیتی یکی از محصولات جدید گروه بهمن بوده که به زودی توسط این خودروساز روانه بازار می شود. این محصول با پیشرانه SFG15T در خط تولید بهمن موتور مونتاژ خواهد شد.

این پیشرانه از نوع 1.5 لیتری مجهز به توربو شارژ است و 148 اسب بخار را با گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر تولید می‌کند. حداکثر گشتاور این پیشرانه در ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه قابل بهره برداری است و این توان به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

پیشرانه خودروی دیگنیتی دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و ظرفیت مخزن سوخت 58 لیتر است.

دیگنیتی (1)

طراحی بدنه و کابین

طراحی بدنه دیگنیتی ساده و زیباست و طرح جلو پنجره و حجم‌ دهی سپر از جذابیت‌ خاصی برخوردار است. نمای جانبی دیگنیتی، اسپرت و کوپه است و به همراه چرخ‌های ۱۸ اینچ آلومینیوم و تایرهایی با پهنای ۲۳۵ میلی‌متر، جوان‌پسند و مد روز جلوه می کند. این خودرو با طول ۴۶۸۵، عرض ۱۸۶۵ و ارتفاع سقف ۱۶۴۵ میلی‌متر با فاصله دو محور2790 میلی‌متر عرضه می‌شود.

پیوستگی بین چراغ‌های LED عقب با حجم‌ دهی چشم‌نواز، هماهنگی بسیار خوبی دارد. اگزوزهای دو قلو در طرفین سپر با کم‌ترین استفاده از پلاستیک سیاه‌رنگ، دیگر نکته مثبت در طراحی نمای عقب دیگنیتی است.

طراحی فضای داخلی و داشبورد نیز ساده، اما مدرن و جذاب به نظر می‌رسد و نمایشگر لمسی 25/10 اینچی و وجود کنسول میانی، حسی مدرن و اروپایی به آن بخشیده است.

دیگنیتی (3)

صندلی برقی راننده در 6 جهت، پوشش چرم صندلی‌ها و تودری، سقف پانورامیک برقی، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید و فرمان اسپرت با پوشش چرمی و مجهز به کلیدهای کنترلی سیستم صوتی، مهم‌ترین امکانات کابین دیگنیتی هستند. این خودرو فضای بسیار خوب 780 لیتر برای صندوق بار فراهم کرده که می‌تواند تا ۱۴۲۰ لیتر در حالت صندلی‌های جمع‌شده، اضافه شود.

روز گذشته مدیرعامل گروه بهمن در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز خدمات خودرویی قیمت دیگنیتی را 760 میلیون تومان اعلام کرد.

این خودرو قرار است از هفته آینده در نمایندگی ها و شوروم بهمن موتور در دسترس عموم قرار گیرد.

انتهای پیام/

افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور توسط بهمن موتور

دیگنیتی و فیدلیتی به خودروهای پر فروش تبدیل می شوند

گروه بهمن در تولید سواری و کامیون شاگرد اول است

هر سال نسخه جدیدی از دیگنیتی به بازار عرضه می شود

دیگنیتی تا قبل از پایان بهمن ماه وارد بازار می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی