پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیبا موتور

گام جدید سیبا موتور در جهت تعمیق ساخت داخل قطعات

شرکت سیبا موتور جهت توسعه داخلی سازی قطعات محصولات خود با ایدم و چرخشگر تفاهمنامه همکاری امضا کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ نشست امضای تفاهمنامه همکاری میان شرکت های سیبا موتور، ایدم و چرخشگر روز شنبه بیست و پنجم بهمن با حضور دکتر محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، مهندس حسین خضری مدیر عامل […]

javankhodro
شنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

شرکت سیبا موتور جهت توسعه داخلی سازی قطعات محصولات خود با ایدم و چرخشگر تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

نشست امضای تفاهمنامه همکاری میان شرکت های سیبا موتور، ایدم و چرخشگر روز شنبه بیست و پنجم بهمن با حضور دکتر محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، مهندس حسین خضری مدیر عامل سیبا موتور، مهندس حسن کریمی سنجری مدیر عامل چرخشگر، مهندس محمد رستم‌نژاد مدیر عامل ایدم و جمعی از مسئولان شرکت های مذکور برگزار شد. این تفاهمنامه در راستای منویات مقام معظم رهبری جهت توسعه داخلی سازی قطعات و تولید داخل موتور و گیربکس برای خودروهای شرکت سیبا موتور، یک از شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن منعقد شد.در این مراسم مهندس خضری با اشاره به پتانسیل های مناسب در سیبا موتور و خودروهای تجاری برای توسعه تولید در کشور گفت: گروه بهمن بیشترین سهم از ساخت داخل خودروهای تجاری را دارد و در این زمینه رضایت مشتریان را کسب کرده و رتبه های برتر خدمات خودروهای سنگین کشور به سیبا موتور اختصاص دارد. امضاء این تفاهمنامه ضمن کمک به توسعه شرکت های قطعه سازی داخلی و انتقال دانش، سبب توسعه اشتغال در کشور می شود.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت داخلی سازی به خصوص در صنعت خودرو اظهار کرد: در استان پتانسیل و ظرفیت بالایی وجود دارد و باید از آن استفاده مناسب انجام شود، همچنین از هم افزایی در زمینه توسعه ساخت خودروهای تجاری استفاده کنیم و از این موضوع کل کشور بهره بریم.
گفتنی است شرکت سیبا موتور بـا مشـارکت اولیـن و بزرگـترین هلدینـگ خودروسـاز چیـنی و بین المـللی به نام شرکت FAW و با برخورداری از پرسنـل متخصص، تولیـد کشنده هـای تک و جفت محـور، شاسی کامیون و کامیونت را بر عهـده دارد. این شرکت با در اختیار داشتن شبکه گسترده نمایندگی در سراسرکشور اقدام به ارائه خدمـات فروش و پس از فـروش محصولات کرده است و در سال گذشته بـه گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به مقام سوم خدمات پس از فروش و مقام دوم خدمات فروش در بین خـودروهای تجاری دست یافت. از برنامه های آینده سیبا موتور می توان به افزایش تنوع سبد محصولات اشاره کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی