پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگاه سوخت-بنزین

آیا رانندگان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جایگاه‌ سوخت جریمه می شوند؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در ارتباط با خبر جریمه رانندگان توسط دوربین‌های جایگاه‌های سوخت به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: چنین اقدامی امکان پذیر نیست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: جریمه شدن راننده‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی را در جایگاه‌های […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در ارتباط با خبر جریمه رانندگان توسط دوربین‌های جایگاه‌های سوخت به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: چنین اقدامی امکان پذیر نیست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: جریمه شدن راننده‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی را در جایگاه‌های عرضه سوخت رعایت نمی‌کنند، نیاز به زیرساخت‌هایی دارد که هنوز چنین زیرساخت‌هایی فراهم نیست.

وی افزود: این زیرساخت‌ها شامل دوربین‌های ویژه ثبت تخلفات است، اکنون در جایگاه‌ها فقط دوربین‌های امنیتی وجود دارد که برای رصد کردن حوادث و اتفاقاتی که ممکن است در جایگاه‌ها رخ دهد، استفاده می‌شود که با دوربین‌های ثبت تخلف تفاوت دارد.

کاهی ادامه داد: دوربین‌های امنیتی جایگاه‌ها به هیچ سامانه آنلاینی متصل نیستند و برای این که افراد متخلف از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جریمه شوند، باید این دوربین‌ها با سامانه‌های آنلاین نظارتی در ارتباط باشند که اکنون چنین زیرساختی فراهم نیست.

وی گفت: تاکنون هیچ درخواستی برای اتصال این دوربین‌های امنیتی نه از سوی پلیس راهور و نه از سوی هیچ یک از سازمان‌های نظارتی دیگر به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نرسیده است، بنابراین این مسئله را کاملا تکذیب می کنیم و به مردم اطمینان خاطر می دهیم که امکان جریمه کردن افراد به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در جایگاه های سوخت وجود ندارد.

کاهی درباره تصاویر منتشر شده در فضای مجازی پیرامون ارسال پیامک از سوی پلیس راهور برای یکی از رانندگان مبنی بر جریمه رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت نیز گفت: پلاک خودرویی که در آن تصویر منتشر شده را بررسی و رصد کردیم و متوجه شدیم که اصلا چنین پلاکی در آن تاریخ و در آن جایگاه، سوخت گیری نداشته و اطلاعات موجود در متن پیامک کاملا غیرواقعی است.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

هزینه سوخت را با کارت های بانکی پرداخت کنید

بازرسی به صورت دوره ای از جایگاه ها و نازل‌های CNG انجام می شود

فروش بنزین سوپر در جایگاه ها کاهش یافته است

افزودن شدن 100 جایگاه تک سکو سی‌ان‌جی و سوخت مایع به تهران

جایگاه های سوخت CNG نیاز به حمایت دولت دارند

کاهش 50 درصدی فروش CNG در کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی