پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت بنزین

تکذیب شایعه گرانی بنزین در فضای مجازی

روز دوشنبه شایعاتی مبنی بر برگزاری جلساتی با حضور مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برای افزایش قیمت بنزین در فضای مجازی دست به دست شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو قیمت گذاری بنزین همواره از موضوعات مهم برای افکار عمومی به شمار می رود؛ […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

روز دوشنبه شایعاتی مبنی بر برگزاری جلساتی با حضور مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برای افزایش قیمت بنزین در فضای مجازی دست به دست شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

قیمت گذاری بنزین همواره از موضوعات مهم برای افکار عمومی به شمار می رود؛ از همین رو هر شایعه ای در این مورد که در فضای مجازی مطرح می شود بسرعت منتشر شده و فضای جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

در آخرین نمونه، روز دوشنبه شایعاتی مبنی بر برگزاری جلساتی با حضور مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برای افزایش قیمت بنزین در فضای مجازی دست به دست شد.

در پی انتشار این شایعات با موضوع برگزاری نشست فی مابین دو شرکت یادشده درخصوص پیشنهاد افزایش قیمت بنزین در فضای مجازی، از روابط عمومی این شرکت کسب اطلاع کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران‌، به تازگی هیچ نشستی بین این شرکت و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برگزار نشده و خبر مربوطه قویاً تکذیب می‌شود.

نکته مهمتر آن است که اساساً مباحث مربوط به قیمت‌گذاری فرآورده های نفتی اصلی نظیر بنزین و گازوئیل، در حیطه وظایف و اختیارات هیأت وزیران و مجلس شورای اسلامی بوده و این شرکت به عنوان یک دستگاه اجرایی، صرفاً مجری قوانین مصوب ابلاغی است.

بنابر این ارائه هرگونه پیشنهاد در ارتباط با تغییر قیمت فرآورده های نفتی، خارج از چارچوب مسؤولیت‌ و اختیارات این شرکت است.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی