پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز میباخ 2021

نسل جدید میباخ فراتر از کاخ متحرک!

نسل جدید میباخ بر پایه نسل جدید مرسدس بنز S کلاس، پیشرفته تر از همیشه راهی بازار شده است. میباخ جدید خود را رقیب بنتلی فلایینگ اسپور و رولزرویس فانتوم می داند و علی‌رغم افزایش قیمت نسبت به برچسب قیمت 173 هزار دلار برای میباخ 2020، بازهم به‌طور قابل ملاحظه‌ای قیمت‌اش از رقبا پایین‌تر است. […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۹

نسل جدید میباخ بر پایه نسل جدید مرسدس بنز S کلاس، پیشرفته تر از همیشه راهی بازار شده است. میباخ جدید خود را رقیب بنتلی فلایینگ اسپور و رولزرویس فانتوم می داند و علی‌رغم افزایش قیمت نسبت به برچسب قیمت 173 هزار دلار برای میباخ 2020، بازهم به‌طور قابل ملاحظه‌ای قیمت‌اش از رقبا پایین‌تر است.

گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

میباخ در ظاهر با بدنه ای دو رنگ، جلو پنجره با میله‌های عمودی، سپر جدید جلو و عقب و رینگ‌هایی لوکس‌تر از S کلاس متمایز می‌شود. در کابین نیز میباخ همیشه هم‌چون رولزرویس، جزو راحت‌ترین خودروهای روی کره خاکی بوده است.

مرسدس بنز میباخ 2021

راننده و سرنشین شاید تفاوتی را با S کلاس احساس نکنند اما سرنشینان عقب با دنیای کاملا متفاوتی روبه‌رو می شوند. صندلی های تک نفره مبل مانند که بین 19 تا 44 درجه قابلیت تنظیم زاویه دارد.

مرسدس بنز میباخ 2021

سرنشینان عقب هر زمان که احساس خستگی کنند می‌توانند صندلی را در حالت درازکش در بیاورند و هم‌چون مبل منزل خود به استراحت بپردازند. سرنشینی که روی صندلی VIP که پشت سرنشین جلو قرار دارد، می‌تواند با حرکت دادن صندلی سرنشین جلو رو به جلو، فضای قابل توجهی ایجاد کند که حتی افراد با قدی بلندتر از 190 سانتی‌متر هم در صورت شیب دادن به این صندلی، می‌توانند راحتی وصف ناپذیری را تجربه کنند.

مرسدس بنز میباخ 2021

صندلی‌های خنک شونده، گرم شونده و ماساژور دار، جای هیچ‌گونه گلایه ای را برای سرنشینان عقب باقی نمی گذراد. یخچال، گیره لیوان، نمایش‌گر پیش رو هر سرنشین در عقب، میز مجزا برای هر صندلی عقب، پرده مجزا و ده ها ویژگی دیگر، از جمله امکاناتی است که این کاخ متحرک به سرنشنیان عقب هدیه می‌دهد.

مرسدس بنز میباخ 2021

میباخ در نسخه S580 از موتور 8 سیلندر 4 لیتری تویین توربو با سیستم EQ Boost بهره می برد که می‌تواند 496 اسب بخار نیرو و 700 نیوتن متر گشتاور را از طریق گیرباکس 9 سرعته اتوماتیک به چهار چرخ منتقل کند.

اگر S580 برای شما کافی نیست می‌توانید به سراغ نسخه مجهز به پیشرانه 12 سیلندر بروید.

مسافری از آینده!/ هر آنچه می خواهید از مرسدس بنز S کلاس جدید بدانید

مرسدس بنز S کلاس نیامده نقص فنی پیدا کرد!

خزنده بال دار!/ ملاقات با یکی از 2 دستگاه مرسدس بنز SLS AMG بلک سریز موجود در ایران

درباره مرسدس میباخ ویژن 6 بیشتر بدانید+ عکس

سپر به سپر مک لارن!/ درخشش مرسدس بنز AMG GT بلک سریز در پیست های اتومبیلرانی

من عصبانی نیستم!/ بررسی ‌‌‌‌‌‌‌مرسدس بنز C63 AMG S مدل 2016

ملاقات با مرسدس بنز S کلاس کلاسیک / پلی از کلاسیک به مدرنیته

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی