پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جریمه خودرو

اگر قبض جریمه دریافت کردید، پرداخت نکنید!

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، هموطنانی که قبض جریمه رانندگی دریافت می‌کنند، فوری به دنبال پرداخت آن نباشند و تا ۵ روز صبر کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: 60 درصد از همکارانم به صورت الکترونیکی و 40 درصد از […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۹

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، هموطنانی که قبض جریمه رانندگی دریافت می‌کنند، فوری به دنبال پرداخت آن نباشند و تا ۵ روز صبر کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: 60 درصد از همکارانم به صورت الکترونیکی و 40 درصد از آن‌ها به صورت دستی متخلفان را جریمه و اعمال قانون می‌کنند و تا زمانی که دست افزارها کامل شوند، چاره‌ای نیست که تمام همکاران بتوانند به صورت سیستمی اعمال جریمه کنند.

وی در ادامه بیان کرد: بخش زیادی از مشکلات تا پایان سال جاری حل خواهند شد و تلاش داریم که در اوایل سال آینده 100 درصد همکارانم مجهز به دست افزار سپهر شوند تا این مشکل برطرف شود.

سردار هادیانفر گفت: آن دسته از هموطنانی که قبض جریمه دریافت می‌کنند به دنبال این نباشند که فورا جریمه خود را پرداخت کنند، لذا باید تا 5 روز صبر کنند و وقتی اولین پیامک را که دریافت کردند با شناسه‌ای که برای آن‎ها ارسال می‌شود، می‌توانند پرداخت خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

جریمه دو برگی رانندگان خودرو چیست؟

معرفی خودروهای پلاک مخدوش به مقام قضائی

جریمه متخلفان کرونایی از طریق کارت ملی

جریمه موتورسیکلت های فاقد معاینه فنی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی