پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پمپ بنزین

شرکت پخش فرآورده های نفتی مکمل های بنزین در جایگاه های سوخت را تائید نکرد

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی عرضه مواد افزودنی و مکمل‌های بنزین در جایگاه‌های سوخت مورد تأیید این شرکت نیست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فاطمه کاهی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: بنزین عرضه شده در تمام جایگاه‌های عرضه سوخت کشور مطابق با استاندارد‌های شرکت […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۶ اسفند ۱۳۹۹

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی عرضه مواد افزودنی و مکمل‌های بنزین در جایگاه‌های سوخت مورد تأیید این شرکت نیست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فاطمه کاهی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: بنزین عرضه شده در تمام جایگاه‌های عرضه سوخت کشور مطابق با استاندارد‌های شرکت ملی پالایش و پخش، تولید و توزیع است و کمبودی از بابت اکتان و یا دیگر مواد ندارد.

وی با بیان اینکه اساسا چیزی به عنوان اکتان اضافی پایه علمی ندارد گفت: مکمل‌هایی که با نام اکتان افزایی عرضه می‌شود، هیچ تأثیری در افزایش کیفیت سوخت و یا به‌سوزی آن ندارند و ادعای فروشندگان این مکمل‌ها در خصوص اکتان افزایی و ارتقای کیفیت سوخت با این مکمل‌ها به هیچ وجه مورد تأیید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیست و عرضه این مکمل‌ها هیچ مجوزی از سوی این شرکت، سازمان حفاظت محیط زیست و یا دیگر مراجع رسمی ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید براینکه فرآورده‌های نفتی توزیع شده، به مواد افزودنی یا مکمل و یا اکتان‌افزا از قبیل محلول، قرص و … نیازی ندارد، ادامه داد: عرضه این مواد در جایگاه‌های سوخت کشور مورد تأیید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیست و اگر مردم شکایتی دراین باره دارند می‌توانند گزارش‌های خود را به بازرسی مناطق و یا شماره 09627 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ منبع: صدا و سیما

اجرای سهمیه بنزین نوروز در هاله ای از ابهام

آیا سوخت LPG به سبد سوخت کشور اضافه می شود؟

چگونگی رهگیری کارت سوخت جامانده در جایگاه های سوخت

اعمال ممنوعیت تردد در ایام نوروز موجب افت مصرف بنزین می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی