پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو_کولئوس_renault_Koleos

فروش رنو کولئوس با تخفیف و تسهیلات (آبان 94)

قیمت پایه کولئوس از سوی نگین خودرو ۱۵۷ میلیون تومان اعلام شده است که در نحوه فروش نقدی با ۷٫۵ میلیون تومان تخفیف نقدی یعنی ۱۴۹٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان به فروش می رسد و در شرایط فروش اقساطی دارای ۶۰ میلیون تومان تسهیلات است. نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، همزمان با زیبا ترین روز های فصل […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۱۱ آبان ۱۳۹۴

قیمت پایه کولئوس از سوی نگین خودرو ۱۵۷ میلیون تومان اعلام شده است که در نحوه فروش نقدی با ۷٫۵ میلیون تومان تخفیف نقدی یعنی ۱۴۹٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان به فروش می رسد و در شرایط فروش اقساطی دارای ۶۰ میلیون تومان تسهیلات است.

نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، همزمان با زیبا ترین روز های فصل پاییز، عرضه رنو کولئوس، شاسی بلند لوکس اروپایی که با ترکیبی منحصر به فرد از قابلیت های رفاهی، ایمنی و طراحی تشکیل شده است را تا تکمیل ظرفیت آغاز کرد.

قیمت پایه کولئوس از سوی نگین خودرو ۱۵۷ میلیون تومان اعلام شده است که در نحوه فروش نقدی با ۷٫۵ میلیون تومان تخفیف نقدی یعنی ۱۴۹٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان به فروش می رسد و در شرایط فروش اقساطی دارای ۶۰ میلیون تومان تسهیلات است.

تسهیلات قابل توجه این شاسی بلند رنو، بازپرداخت ۱۲ و ۲۴ ماهه دارد و طبق اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو قیمت این خودرو قطعی است و ۲۰ روزه به مشتریان تحویل خواهد شد.

مشخصات فنی

این خودرو با موتور ۲.۵ لیتری توانسته است با خروجی موتور ۱۷۰ اسب بخاری، رانندگی فوق العاده ای برای سرنشین آن فراهم کند. خودروی کولئوس مجهز به سیستم انتقال قدرت CVT بوده و از امکانات رفاهی چون سقف پانوراما و سیستم هشدار دهنده نقاط کور برخوردار است.

برخی از آپشن های این خودرو عبارتند از: Auto Light، سنسور باران، ترمز دستی برقی، سیستم صوتی حرفه ای Bose  دارای آمپلی فایر و ۷ اسپیکر و یک ساب ووفر، آیینه های جانبی برقی تاشو، سنسورهای هشدار دهنده موانع در جلو و عقب و نقطه کور،ESP  و ……

طی نیمه نخست سال ۱۳۹۴ با توجه به عملکرد بسیار مثبت شرکت نگین خودرو در حوزه تحویل و رضایت مندی مشتریان در بخش خدمات پس از فروش،  Reanultبر آن شد تا این خودرو را به سبد محصولات این شرکت اضافه نماید.

دارای ۵ ستاره ایمنی اروپا

در بخش ایمنی، رنو کولئوس موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP شده است.

 رنو کولئوس با ۵ سال و یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی به فروش می رسد و هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانیwww.neginkhodro.com و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.

فروش اینترنتی رنو با تخفیف

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی