پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پمپ بنزین

آیا سهمیه بندی بنزین برای سال جدید تغییر خواهد کرد؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تا این لحظه، هیچ تصمیم یا مصوبه ای در خصوص تغییر در سهمیه بندی بنزین برای سال 1400 ابلاغ نشده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ارتباط با تغییر میزان سهمیه بندی ماهانه بنزین و یا […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تا این لحظه، هیچ تصمیم یا مصوبه ای در خصوص تغییر در سهمیه بندی بنزین برای سال 1400 ابلاغ نشده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ارتباط با تغییر میزان سهمیه بندی ماهانه بنزین و یا تغییر نرخ آن اظهار کرد: تا این لحظه، هیچ تصمیم یا مصوبه ای در خصوص تغییر در سهمیه بندی بنزین برای سال 1400 ابلاغ نشده و اگر در ایام باقی مانده از سال نیز در این خصوص مصوبه جدیدی ابلاغ نشود، با شروع سال 1400 سهمیه بنزین فروردین ماه، مطابق ماههای گذشته در کارت سوخت خودروها و موتورسیکلت ها شارژ خواهد شد.

وی با اشاره به احتمال واریز سهمیه بنزین نوروز بیان کرد: درباره تخصیص سهمیه بنزین نوروزی مازاد بر سهمیه ماهانه، هیچ تصمیمی از سوی وزارت کشور به وزارت نفت ابلاغ نشده و با توجه به شرایط ادامه شیوع کرونا در کشور و مخاطراتی که سفرهای نوروزی می تواند از نظر گسترش شیوع ویروس کرونا برای مردم داشته باشد، بعید به نظر می رسد که شاهد تخصیص سهمیه نوروزی بنزین باشیم.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

بحران سازی یخبندان در تگزاس آمریکا/ کمبود بنزین در جایگاه های سوخت

تغییرات سهمیه بندی بنزین وانت بارها اعلام شد

شرکت پخش فرآورده های نفتی مکمل های بنزین در جایگاه های سوخت را تائید نکرد

اجرای سهمیه بنزین نوروز در هاله ای از ابهام

آیا سوخت LPG به سبد سوخت کشور اضافه می شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی