پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرشاد مقیمی

توضیحات مدیرعامل ایران خودرو در مورد خودروهای مزایده ای

به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ۳ هزار و ۵۰۰ خودرو برای مزایده عرضه کردیم که ۱۹۰۰ مورد آن به دلیل تگرگی که فروردین ماه آمده بود خسارت دیدند و ۱۹۰۰ مورد دیگر به دلایل مختلفی، مشکل دار شده اند که آن‌ها را به بالاترین قیمت می‌فروشیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ۳ هزار و ۵۰۰ خودرو برای مزایده عرضه کردیم که ۱۹۰۰ مورد آن به دلیل تگرگی که فروردین ماه آمده بود خسارت دیدند و ۱۹۰۰ مورد دیگر به دلایل مختلفی، مشکل دار شده اند که آن‌ها را به بالاترین قیمت می‌فروشیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو درباره فیلمی که از رسانه های خارجی در خصوص مزایده محصولات ایران خودرو منتشر شده است، گفت: خودروها به دلایل مختلفی به مزایده گذاشته می شوند و در نهایت به بالاترین قیمت به فروش می رسند. در این فیلمی که منتشر شده است، فرد تنها از سمت سالم خودرو فیلم گرفته و موارد ناقصی را نشان نداده است.

وی در این راستا اشاره کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ خودرو برای مزایده عرضه کردیم که ۱۹۰۰ مورد آن به دلیل تگرگی که فروردین ماه آمده بود خسارت دیدند و ۱۹۰۰ مورد دیگر به دلایل مختلفی، مشکل دار شده اند که آن‌ها را به بالاترین قیمت می‌فروشیم. فرض کنیم که ۲۰۰۰ هزار خودرو در این مزایده وجود داشته باشد، در کل ۱۶۰ میلیارد تومان حاصل درآمد آن خواهد بود که این رقم برای کارخانه ای مانند ایران خودرو بسیار ناچیز است و خرج این کارخانه بسیار بیشتر است.

مقیمی با تاکید بر اینکه خودرو‌های مزایده‌ای گارانتی ندارند، ادامه داد: همانطور که در فیلم منتشر شده در فضای مجازی مشخص است، خودرو یک طرف ناقص داشت که شامل گارانتی نمی‌شود و متاسفانه برخی این موضوع را درک نمی‌کنند، به طور مثال در یک خودرو رنگ شیمیایی به کار رفته است که از نظر کارشناسی ناسالم است.

این مقام مسئول ادامه داد: برخی خودرو‌ها هم تصادفی به شمار می‌روند، به طور مثال هنگام جا به جایی خودرو‌ها در کارخانه، به هم برخورد می‌کنند، یا حین جا به جایی سنگی به شیشه آن برخورد می‌کند که باعث نقص در خودرو می‌شود و این موارد از نظر کارشناسی مورد تایید نیست.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: افراد ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت این خودرو‌ها را می‌خرند و خودشان آن را تعمیر می‌کنند، به طور مثال خودرو را نزد نقاش می‌برند و آن را بدون رنگ تعمیر می‌کند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مقیمی: سال آینده تعهد معوق نخواهیم داشت

ایران خودرو به مشتریان هشدار داد/ واگذاری حواله‌های ثبت نامی خودروها غیرقانونی است

پاسخ ایران خودرو به ویدیوی خودروهای مزایده‌ای

مشتریان جدید تارا و دنا پلاس اتوماتیک مشخص شدند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی