پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح زمستانه پلیس راهور

جزئیات طرح‌ ترافیکی پلیس راهور برای پنجشنبه آخر سال

رییس پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات طرح ترافیکی پلیس راهور تهران در روزهای پایانی سال را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در روزهای پایانی سال و حضور صد درصدی عوامل پلیس راهور تهران بزرگ خبر […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۰ اسفند ۱۳۹۹

رییس پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات طرح ترافیکی پلیس راهور تهران در روزهای پایانی سال را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در روزهای پایانی سال و حضور صد درصدی عوامل پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد.

ربیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در روزهای پایانی سال طبق رسوم هر ساله شهروندان تهرانی برای زیارت اهل قبور به آرامستان‌های شهر به خصوص بهشت زهرا ( س) مراجعه می‌کنند لذا با توجه به شرایط ویژه امسال به دلیل رعایت اصول بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا ، پلیس راهور تهران بزرگ با برنامه ریزی و حضور صدرصدی و اجرای طرح های ترافیکی درصدد تسهیل تردد عبور و مرور شهروندان خواهد بود .

حمیدی افزود: از آنجا که در هفته گذشته و همزمان با میلاد مولای متقیان و روز پدر با مراجعه بیش از یکصد هزار خودرو به محل بهشت زهرا ( س ) و تراکم تردد همراه بودیم با پیش بینی پلیس راهور تهران بزرگ و حضور همکاران من در معابر منتهی به بهشت زهرا ( س) ترافیک مدیریت شد و همراهی و همکاری شهروندان در این روز باعث شد که جریان ترافیک بدون هیچ مشکلی و حادثه ای جذب گردد ، در روزهای پایانی سال نیز با هماهنگی و نشست با مدیر عامل و مسئولان سازمان بهشت زهرا (س) ، پلیس راهور تهران بزرگ با کلیه امکانات پرسنلی و صد درصدی خود نسبت به پوشش ترافیکی مسیرها و محدودههای داخلی و پیرامونی بهشت زهرا (س) بمنظور افزایش سرعت تردد وسایل نقلیه و مراجعین ، حضور فعال و مستمر خواهند داشت.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ اشاره کرد: اجرای این طرح ها با هدف نظم‌بخشی به تردد مراجعین به آرامستان‌ها و بهشت زهرا جلوگیری از تراکم و انسداد مسیر های محدوده مأموریت و رسیدگی فوری به حوادث و تصادفات رانندگی توسط پلیس راهور تهران بزرگ صورت خواهد گرف.

وی اظهار امیدواری کرد که همشهریان تهرانی با مدیریت زمان، حضور در آرامستان ها و زیارت اهل قبور را به روزهای پایانی موکول نکنند تا با آرامش و بدون هیچ خللی بتوانند روز های پایانی اسفند ماه را سپری کنند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

رفتار صحیح در رانندگی و رعایت قوانین سبب کاهش حجم ترافیک می شود

ساعت کاری مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو افزایش یافت

رانندگان پر خطر تهرانی را بشناسید

برخی از اپلیکیشن‌ های واسطه‌ای خدماتی پلیس، مجوز ندارند

افزایش 5 درصدی تعرفه جریمه های رانندگی در سال 1400

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی