پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تعمیرگاه مرکزی بهمن

خدمات دهی تعمیرگاه مرکزی بهمن در ایام نوروز برقرار است

ارائه تمام خدمات تعمیرگاهی در ایام نوروز از 7 صبح تا 18عصر در تعمیرگاه مرکزی بهمن برقرار خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور در ایام نوروز خدمات تعمیرگاهی ارائه می دهد و هیچ کدام از فعالیت ها متوقف نخواهد شد. این مرکز طبق روال گذشته در ایام نوروز از […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹

ارائه تمام خدمات تعمیرگاهی در ایام نوروز از 7 صبح تا 18عصر در تعمیرگاه مرکزی بهمن برقرار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور در ایام نوروز خدمات تعمیرگاهی ارائه می دهد و هیچ کدام از فعالیت ها متوقف نخواهد شد. این مرکز طبق روال گذشته در ایام نوروز از ساعت 7 صبح تا 18عصر به ارائه خدمات می پردازد و تمام خدمات قابل ارائه در روزهای عادی سال مانند تعمیرات فنی از سرویس های سریع یک روزه تا تعمیرات سنگین همچون موتور، صافکاری و نقاشی و امداد رسانی به خودروها در ایام تعطیل نیز انجام می شود. مشتریان می توانند جهت دریافت نوبت برای استفاده از خدمات تعمیرگاه مرکزی از طریق تماس با شماره 48027 -021، سایت بهمن و یا نرم افزار تلفن همراه اقدام نمایند.

گفتنی است گروه بهمن چندی پیش با انجام اقدامات لازم جهت استاندارد سازی، تغییر نحوه و ارتقاء محیط پذیرش و انتظار مشتریان، مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور را افتتاح کرد.

در این پروژه، فضایی بالغ بر 1100 متر مربع به عنوان سالن پذیرش مطابق با استانداردهای جهانی خدمات پس از فروش خودرو و سالن تعمیرگاه 1800 متری با جدیدترین تجهیزات روز دنیا احداث گردیده است که با اتمام فاز دوم این مرکز، ظرفیت پذیرش به 210 دستگاه خودرو خواهد رسید.

انتهای پیام/

کروز با رشد تولید 35 درصدی شعار جهش تولید را محقق ساخت

تیم گروه بهمن برای دومین بار متوالی قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد

امداد نوروزی بهمن در پی شیوع ویروس کرونا فقط برای سفرهای ضروری اجرا می شود

کامیونت NPR75K جدیدترین محصول پنج ستاره بهمن دیزل

طرح فروش وانت کارا، فردا آغاز می شود

با اتمام فاز دوم مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی بهمن، ظرفیت پذیرش 2 برابری محقق می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی