پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو EV6 (4)

آشنایی با کیا EV6

شرکت کیا در تازه ترین اقدام خود از محصول جدیدی به نام EV6 رونمایی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو کیا موتورز از محصول جدید برقی خود به نام EV6 که از زبان طراحی مدرن و خلاقانه ای بهره مند بوده رونمایی کرد. البته لازم به ذکر است که هنوز جزئیات دقیقی از توانایی‌های […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

شرکت کیا در تازه ترین اقدام خود از محصول جدیدی به نام EV6 رونمایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کیا موتورز از محصول جدید برقی خود به نام EV6 که از زبان طراحی مدرن و خلاقانه ای بهره مند بوده رونمایی کرد.

البته لازم به ذکر است که هنوز جزئیات دقیقی از توانایی‌های فنی EV6 منتشر نشده، اما از تصاویر موجود می‌توان نتیجه گرفت زبان طراحی کیا در آینده نزدیک متحول خواهد شد و جلوپنجره‌های ببر (Tiger Nose) دست‌کم برای مدل‌های برقی حذف می‌شوند.

خودرو EV6 (3)

براساس اعلام کیا، فلسفه جدید در زبان طراحی این شرکت خودروسازی از تضادهای موجود در طبیعت و زندگی انسانی نتیجه گرفته شده است. پنج شعار کیا برای خودروهای آینده، «برجسته برای طبیعت»، «لذت برای عقل»، «قدرت برای پیشرفت»، «فناوری برای زندگی» و «انبساط برای آرامش» هستند.

نمای ظاهری EV6 ترکیبی از هاچبک و کراس‌اوری کم‌ارتفاع است که طیف وسیعی از علاقه‌مندان خودروهای اسپرت و خانوادگی را پوشش می‌دهد. این محصول، خصوصا در نمای پشت، فراتر از مدل‌های متداول در بازار جهانی است و حالتی خلاقانه با چراغ‌های باریک LED دارد.

خودرو EV6 (1)

در فضای داخلی نیز، از سبک طراحی مدرن با فناوری‌های نوین بهره می‌برد. نمایشگر لمسی با پنل دیجیتال پشت فرمان پیوستگی دارد؛ درحالی‌که داشبورد و خروجی‌های تهویه مطبوع، نسبتا ساده و عامه‌پسند هستند. فرمان EV6 پیش‌نمایشی از نمونه‌های بعدی در خودروهای آینده کیا است و برجستگی ویژه با رنگ مشابه صندلی‌ها در مرکز خواهد داشت. بسیاری از کلیدهای کنترلی شامل جوی استیک برای تغییر حالت رانندگی و کلید روشن و خاموش پیشرانه در کنسول میانی نصب شده‌اند.

خودرو EV6 (2)

اطلاعات بیشتر مانند انواع پیشرانه‌ و ظرفیت باتری و شعاع حرکتی در یک ماه آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: زومیت

فرزند اسپرت پوش کیا، آماده ورود به بازار

رونمایی کیا موتورز از لوگو جدید، همزمان با آغاز سال نو میلادی

کیا موتورز ناوگان خودرویی ارتش کره جنوبی را تجهیز می کند

کیا سورنتو هیبریدی ، محبوب کره ای در راه ورود به بازار

سهام هیوندای کره افزایش یافت

کیا ریو به طیف گسترده ای از فناوری ها تجهیز شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی