پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معرفی 10 طرح برتر مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM

شرکت مدیران خودرو به اطلاع می رساند در مسابقه طراحی خودرو مفهومی، پس از بررسی های انجام گرفتهاز بین چهار صد اثر رسیده به دبیرخانه مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM ، ده اثر برتر به انتخاب هیات داوران رسید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ضمن تشکر از کلیه شرکت کنندگان در اولین مسابقه طراحی خودرو […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

شرکت مدیران خودرو به اطلاع می رساند در مسابقه طراحی خودرو مفهومی، پس از بررسی های انجام گرفتهاز بین چهار صد اثر رسیده به دبیرخانه مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM ، ده اثر برتر به انتخاب هیات داوران رسید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ضمن تشکر از کلیه شرکت کنندگان در اولین مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM به اطلاع می رساند پس از بررسی های انجام گرفتهاز بین چهار صد اثر رسیده به دبیرخانه مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM ، ده اثر برتر به انتخاب هیات داوران رسید.

در مرحله اول، انتخاب آثار برتر بر اساس معیارهای سنجش مسابقه که شامل: میزان خلاقیت بکار رفته در طرح و ایده، توجه به اصولزیبایی شناسی، دقت در هماهنگی و هارمونی با عملکرد و نحوه پرزنت و ارائه آثار است مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته اند.

در مرحله دوم 10 اثر برتر جهت انتخاب نفرات اول تا سوم به هیات داوران متشکل از طراحان برجسته ایرانی و چینی با سابقه کار درشرکتهای بین المللی سپرده می شوند تا در انتهای فروردین ماه طی مراسمی از 3 نفر برتر تقدیر به عمل آید.

لازم به ذکر است اولین دوره مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM از 21 آبان لغایت 10 بهمن 1399 برگزار شد و با استقبال خوبعلاقه مندان و متخصصان صنعت خودرو مواجه شد.

اسامی 10 اثر برتر به شرح زیر اعلام می شود، لازم به ذکر است ترتیب اسامی مذکور بیانگر رتبه بندی خاصی نخواهد بود.

1-کیان مختار پور

2-مرتضی ربیعی

3-امین شهکور

4-سید احسان سید احمد

5-بهشاد قدمی

6-حمید گلستانی فرمرتضی آلاد

7-امیر رضا گلزاری

8-مهدی نوروزی زادهمهدی مسجدی

9-رضا شهلا

10-رضا سالیانهحمید پاک سرشت

 

جهت اطلاع از اخبار آتی مسابقه و مشاهده آثار برتر به لینک زیر مراجعه فرمائید:

https://landing.mvmco.ir/mvm-design-contest/

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی