پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیونت فوتون سایپا دیزل

4 ستاره کیفیت در کارنامه کامیونت فوتون سایپا دیزل

قائم مقام مديرعامل سايپا ديزل در امور اجرايي از كاهش نمره منفي كاميونت فوتون و كسب 4 ستاره كيفي در نتيجه‌ي آديت‌هاي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو به نقل از ارتباطات و امور بين‌الملل سايپا ديزل ، محمود دهقان نژاد با بيان مطلب فوق افزود: […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۸ فروردین ۱۴۰۰

قائم مقام مديرعامل سايپا ديزل در امور اجرايي از كاهش نمره منفي كاميونت فوتون و كسب 4 ستاره كيفي در نتيجه‌ي آديت‌هاي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

به نقل از ارتباطات و امور بين‌الملل سايپا ديزل ، محمود دهقان نژاد با بيان مطلب فوق افزود: در ادامه اجراي برنامه افزايش كيفيت محصولات توليدي، محصول فوتون با بهبود در شاخص هاي كيفي و كاهش نمره منفي كل در آديت‌هاي سازمان بازرسي كيفيت و استاندارد ايران در بهمن ماه 99، موفق به كسب 4 ستاره كيفي شد.

وي تصريح كرد: شركت سايپا ديزل همواره با كيفيت‌ترين محصولات تجاري را توليد و روانه بازار کرده كه بخش عمده آن را كاميون‌هاي اروپايي نظير ولوو و رنو تشكيل مي‌دادند. در اين راستا و با توجه به قطع همكاري شركاي اروپايي به واسطه اعمال تحريم‌هاي ظالمانه بين‌المللي، بهبود مستمر كيفيت در ساير محصولات توليدي با تكيه بر توانمندي‌هاي داخلي از سوي مديريت ارشد شركت تبيين شده كه با تلاش و اهتمام تمام همكاران در واحد‌هاي مختلف سازماني، بخشي از هدف تعيين شده در خصوص ارتقاي كيفيت در کامیونت فوتون محقق شد.

دهقان نژاد زير ساخت‌هاي مناسب توليد، دانش فني و نهادينه شدن تفكر توليد محصول كيفي ميان كاركنان سايپا ديزل را از نقاط قابل اتكا و روشن اين مجموعه صنعتي بر شمرد و خاطر نشان كرد: در ابتداي توليد كاميونت فوتون توسط سايپاديزل، اين محصول داراي تك ستاره كيفي بود كه در ادامه با روند صعودي قابل توجه توانست به 4 ستاره كيفي دست يابد.

گفتني است، كاميونت فوتون در دي ماه سال 98 موفق به دريافت 3 ستاره كيفي شده بود و پس از گذشت يك‌ سال موفق شد چهارمين ستاره كيفيت را در كارنامه خود به ثبت برساند.

مروری بر تاریخچه پراید/ از آمریکا تا ژاپن، از کره تا ایران

كاميونت فوتون سايپاديزل ۳ ستاره كيفي کسب کرد

رکورد تولید در مگاموتور شکسته شد/ رشد ۶۳درصدی تولید در مگاموتور سایپا

اجرای طرح رایگان خدمات خودرو در محل گروه سایپا تا ۲۰ اردیبهشت

ركورد توليد سالانه شركت زامياد شكسته شد

«شاهين» براساس سيستم كيفي منحصر به فرد توليد شده است/ در بهار ۱۴۰۰ «آريا» توليد و «اطلس» رونمایی مي شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی