پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از کروز

کروز با داخلی سازی قطعات، کشور را از واردات بی نیاز کرده است

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان ملت در چارچوب وظیفه قانون گذاری از مجموعه های نظیر کروز حمایت خواهند کرد تا چرخ تولید و صنعت در این کشور به قوت خویش ادامه یابد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و هیات […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان ملت در چارچوب وظیفه قانون گذاری از مجموعه های نظیر کروز حمایت خواهند کرد تا چرخ تولید و صنعت در این کشور به قوت خویش ادامه یابد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه درحالی از سایت شماره 2 شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید کردند که این شرکت با تکیه ‌بر دانش بومی و به‌کارگیری از مهندسان ایرانی توانسته در زمینه داخلی‌سازی قطعات الکترونیکی نظیرECU ، ACU و… به خود کفایی برسد و نیازهای خودروسازان داخلی را در زمینه تامین قطعات الکترونیکی استراتژیک مرتفع سازد.

ذبیح‌الله اعظمی ساردویی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی به کارنامه موفق قطعه سازی کروز در امر اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: کروز با جذب نیروی انسانی بالغ بر 12 هزار نفر و حدود 250 نخبه دانشگاهی کار قابل تقدیری انجام داده و موجب افتخار آفرینی در کشور شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی به توانمندی کروز در داخلی سازی قطعات نیز اشاره و تصریح کرد: این بنگاه اقتصادی با داخلی سازی بسیاری از قطعات مهم سبب شده تا دیگر نیازی به واردات نداشته باشیم.

اعظمی ساردویی با تقدیر و تشکر از مدیران کروز بر ضرورت حمایت از چنین بخش های موفقی تاکید کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی در چارچوب وظیفه قانون گذاری هر نوع حمایت و پشتیبانی را از مجموعه های نظیر کروز خواهد داشت تا چرخ تولید و صنعت در این کشور به قوت خویش ادامه یابد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این نکته که فرزندان این مدیران به جای اشتغال در کشورهای خارجی در ایران حضور دارند تا چرخ کارخانه هایی نظیری کروز با سرعت هرچه تمام تر بچرخد، خاطرنشان کرد: این مسئله قابل تقدیر است و به چنین مجموعه های توانمند و اثر گذاری در کشور افتخار می کنم.

انتهای پیام/

مدل مهندسی، رمز موفقیت شرکت کروز در مسیر خودکفایی

اعلام آمادگی گروه قطعه سازی کروز در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال ۱۴۰۰

توانمندی قطعه سازی کروز در بومی سازی قطعات موجب افتخار و مباهات است

کروز با رشد تولید 35 درصدی شعار جهش تولید را محقق ساخت

اشتغال 12 هزار نفری در کروز

از پیشرفت چشمگیر کروز در داخلی سازی قطعات مشعوف شدم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی