پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محدودیت تردد

ورود خودرو با پلاک غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ورود […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۸ فروردین ۱۴۰۰

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس گزارش های دریافتی در حال حاضر ترافیک در تمامی جادههای کشور روان و در حال حرکت است.

وی ادامه داد: ساعت ۰۰:۲۰ هفدهم فروردین ماه، یک مورد حادثه تصادف ناوگان عمومی گزارش شد که در محور گرمسار-سرخه استان سمنان رخ داد. این اتوبوس با ۲۰ نفر سرنشین از مبدا قم به مقصد مشهد در حرکت بوده که اتوبوس اسکانیا با خروج از جاده دچار حادثه می شود. بر اساس بررسی ها علت این حادثه عدم توجه به جلو بوده که منجر به مجروح شدن دو تن شده بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص محدودیت و ممنوعیت های اعمال شده در پی تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا نیز اظهار کرد: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها هم ممنوع است.

وی با بیان اینکه ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین‌های مکانیزه ثبت تخلف در شهرها، جاده ها و تیم‌های گشتی پلیس انجام می شود گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های تردد شبانه خودروها در تمامی شهرهای گروه قرمز، نارنجی،‌ زرد و آبی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

افزایش آمار فوتی های تصادف ایام نوروز در پایتخت

هیچ خودرویی به علت جریمه های معوق توقیف نمی شود

طرح منع تردد شبانه در نوروز برقرار است

نقاط حادثه خیز تهران را بشناسید

سفر به کدام استان ها ممنوع است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی