پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیون واگن هود (WH)

اجرای طرح کامیون در 46 نقطه از پایتخت

به گفته رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران، طرح «کامیون» در ۴۶ نقطه از شهر تهران از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ شب اجرا می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تردد خودروهای سنگین در پایتخت […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۳ فروردین ۱۴۰۰

به گفته رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران، طرح «کامیون» در ۴۶ نقطه از شهر تهران از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ شب اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تردد خودروهای سنگین در پایتخت اظهار کرد: بعضی از خودرو‌های سنگین همچون کامیونت‌هایی که رانندگانشان گواهینامه پایه یک دارند و ظرفیتشان 5 تن به پایین است، ورودشان به شهر‌ها آزاد است، اما در رابطه با کامیون‌ها پلیس طرحی مشخص را راه‌انداری کرده است.

وی ادامه داد: نام این طرح «کامیون» است و در 46 نقطه از شهر تهران در ورودی‌ها اجرا می‌شود و استعلام گواهینامه، نمره منفی، خلافی، حمل بار اضافی و… را کنترل می‌کند، همچنین همکاران ما این طرح را روزانه از ساعت 6 صبح تا 22 شب با دقت فراوان اجرا می‌کنند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: نیرو‌های پلیس در ورودی‌های شهر تهران مستقر هستند و تمام جوانب کامیون‌ها، کامیونت‌ها، وانت‌بار‌ها و… را بررسی می‌کنند و اگر تخلفی را مشاهده کنند، آن خودرو توقیف ساعتی می‌شود و تنبیه می‌شوند.

سرهنگ رنجبر یادآور شد: برای مثال اگر وانت‌باری یک بار نامتعارفی داشته باشد که موجب تصادف شود، پلیس به آن اجازه تردد نخواهد داد و وانت به پارکینگ منتقل می‌شود.

وی با اشاره به مقایسه آمار تصادفات در سال 1400 نسبت به سال 99، گفت: تردد‌ها نسبت به سال قبل افزایش داشته و همین امر موجب شده که آمار تصادفات ما در سال 1400 روند افزایشی داشته باشد.

انتهای پیام/

پلاک های غیربومی ساکن تهران فعلا جریمه نمی شوند

ساعت منع تردد شبانه در تهران تغییر کرد

ورود خودرو با پلاک غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است

افزایش آمار فوتی های تصادف ایام نوروز در پایتخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی