پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیگنیتی

فروش مجدد دیگنیتی در ماه آینده انجام می شود

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به استقبال گسترده از نخستین طرح فروش دیگنیتی، از فروش مجدد این خودرو در ماه آینده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امیر میرمنصف معاون مدیر عامل و رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن ضمن تشکر از […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به استقبال گسترده از نخستین طرح فروش دیگنیتی، از فروش مجدد این خودرو در ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امیر میرمنصف معاون مدیر عامل و رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن ضمن تشکر از استقبال مشتریان از اولین طرح فروش دیگنیتی گفت: این خودرو به صورت نقد با قیمت هفتصد و چهل و نه میلیون و پانصد هزار تومان در شش رنگ سفید، مشکی، خاکستری گرافیتی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی به فروش رسید که با استقبال گسترده متقاضیان خرید خودرو رو به رو شد.

وی ادامه داد: ثبت نام و استقبال برای خرید خودروی دیگنیتی گویای آن است که مردم به محصول جدید گروه بهمن اعتماد دارند و به این اطمینان رسیدند که دیگنیتی مطابق با سلایق و علایق آنها و با کیفیت بالا عرضه شده است.

معاون مدیر عامل گروه بهمن اظهار کرد: علیرغم تصویب مجوز پیش فروش دیگنیتی در کمیته خودرو در اسفند ماه سال ۱۳۹۹، به دلیل عدم ابلاغ کتبی موافقت نامه مذکور توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش فروش نداریم و به تدریج خودروهای تولیدی به صورت فروش فوری عرضه می شوند تا هموطنان محترم بتوانند با قیمت قطعی از شرکت بهمن موتور خریداری نمایند. در همین راستا مرحله دوم فروش در 27 اردیبهشت سال 1400 انجام می شود و به متقاضیان اطمینان می دهیم که طرح های فروش تکرار و این استمرار با جدیت دنبال خواهد شد.

میرمنصف با اشاره به اینکه استراتژی توسعه گروه بهمن بر اساس تمایز است، گفت: سال گذشته مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور در بهمن افتتاح شد که یک مرکز متمایز از سایر خودروسازان است. در زمینه انتخاب خودروها هم همواره این موضوع را لحاظ کردیم و برترین خودروها را با توجه به نیاز بازار و سلایق مشتریان عرضه می کنیم. گروه بهمن همانطور که خدمات متمایز ارائه می دهد، در قیمت فروش هم توجه ویژه به مشتریان دارد و خودروی دیگنیتی را با کمترین سود عرضه کرده است.

گفتنی است دیگنیتی اولین خودروی SUV کوپه عرضه شده در داخل کشور می باشد و در فاز نخست تولید، 20 درصد آن داخلی سازی شده است. دیگنیتی از به روزترین فناوری ساخت خودرو بهره می‌برد و امکانات و ویژگی های فنی و ظاهری‌ این خودرو در کنار قیمت بسیار مناسب، آن را از سایر محصولات هم‌رده متمایز کرده است. ظاهر زیبا و مشتری پسند، قوای محرکه ارتقا یافته و امکانات و تجهیزات فنی، ایمنی و رفاهی دیگنیتی، رانندگی مطمئن و راحتی را تضمین می کند که نخستین فروش این خودرو بر اساس برنامه ارائه شده قبلی به صورت نقد در ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ انجام شد.

انتهای پیام/

آغاز فروش دیگنیتی، محصول جدید بهمن موتور

فروش خودروی دیگنیتی از 24 فرودین ماه به صورت تحویل فوری آغاز می شود

حضور 2 محصول جدید در سبد فروش گروه بهمن/ تامین مواد اولیه چالش اصلی تولید کنندگان

باید برای رسیدن تیوان به ظرفیت تولید 500 هزار موتور در سال کمک شود

شرایط فروش وانت کارا بهمن موتور

دیگنیتی به تولید انبوه رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی